AKU MENANG!
Tak sangka sungguh. Alhamdulillah..ada juga rezeki aku di ambang Ramadan ni. Hehe. Seronok sangat bila Ainul sendiri bgitau yang aku memang dan diminta memilih sendiri jenama perfume yang dikehendaki. Oh! Indahnyaaa....~
Bertambah aksesori untuk Hari Lebaran nanti. Hehe.
Bercakap pasal Ramadan dan Lebaran...korang dah habis ganti puasa ke ni? Aku masih ada lagi yang tak sempat nak diganti. Nampak gayanya memang kena bayar Fidyah la tahun ni. Doakan aku kuat nak menggantikan puasa tahun depan pula ye?
Raya tahun ni korang beraya kat mana? Aku hanya beraya di rumah parents En Alang je tahun ni. Nasib baik juga sebab alhamdulillah rezeki Ibu Ayah dapat dipilih pergi ke tanah suci untuk tunaikan haji tahun ni.Memang yang nampak obvious seronok dan excited nak pergi tu Ibu la. Hehe. Bersungguh2 pergi buat check-up, pi kursus bagai. So, secara automatiknya kami adik beradik beraya Haji tahun ni tanpa ibu ayah disisi. Sedih jugak bila dikenangkan. Kalau boleh nak ikut! Hahaha.
Sebelum berpisah, aku ada sesuatu nak war2kan pada kawan2 semua. Skarang I dah jadi Shaklee Independent Distributor tau. Sekiranya ada persoalan mengenai supplement atau nak order, boleh terus call/sms/whatsapp: 014-3413802 atau pm di fb atau komen kat kotak komentar bawah ni ok.
InsyaAllah aku akan bantu. Supplement ni sebenarnya penting untuk badan kita. Ye la kan, gaya hidup sekarang dengan persekitaran banyak debu dan pemakanan kita yang tak seimbang tu la yang selalu buatkan kita sakit2. Betul tak?
Antara set supplement yang ditawarkan adalah:
1. Set Ibu Mengandung
2. Set Kesihatan Optimum
3. Set Ibu Menyusu
4. Set Berpantang/Pembedahan
5. Set Kecantikan/ Kesuburan
6. Set Penjagaan Dalaman Wanita
7. Set Resdung/Alergi/Asthma/Enzema
8. Set sistem Pertahanan Badan
9. Set Kurang Berat Badan
10. Set Naik Berat Badan
11. ESP - Energizing Soy Protein
Tentang harga jangan risau...insyaAllah aku akan bantu mengikut kesesuaian bajet korang.
Sekarang aku sedang consume Set Kurang Berat Badan dan ESP. ESP dah masuk 3 minggu aku consume dan wah...macam2 benefit aku dapat. Di episod lain aku cerita lagi ok pasal ESP ni. Tak rugi cuba...
Intan Hezliyana Abdullah,
call/sms/whatsapp: 014-3413802
https://www.facebook.com/SihatUntukSemua
Shaklee Independent Distributor [ID: 881198]
Friday, July 13, 2012
Thursday, June 21, 2012
Give Away - Blogger Ainul's 3rd Anniversary
Wah. Bila kena tag untuk buat GA ni rasa berkobar-kobar pulak. Ye la kan...orang nak bagi hadiah perfume, best tuuu.....nak beli sendiri tergaru-garu kepala. Cuba orang bagi free, kemain laju lagi. Hehe...Dasat tau Ainul ni. Dia punya anniversary, dia pulak nak bagi hadiah kat orang lain. Hehehe.
Share sikit syarat-syarat penyertaan:
1. Sila FOLLOW blog http://jalanabadi172784.blogspot.com/
2. Sila LIKE page https://www.facebook.com/EnergizingSoyProteinEsp
3. Sila LIKE https://www.facebook.com/Lactolite
4. Sila FOLLOW blog http://andaluciaarmonia.blogspot.com/
5. Sila tag 10 orang & pastikan mereka tahu akan contest ini.
i. Nano Nor
ii. Sharena
iii. Jue Sokafly
iv. Nurul Aziyana
v. Ana Lyana
vi. Maghfarah
vii. Vagg
viii. Yun
xi. Kak Jiejah
x. Amiys
6. Sila masukkan url link anda di comment entry ini
7. Tarikh tutup pada 3/7/2012
Pemenang adalah 100% berdasarkan cabutan bertuah pihak penaja .
* Pemenang akan diberi pilihan untuk memilih perfume kegemaran beliau di http://andaluciaarmonia.blogspot.com/
Ok siap! Tak susah pon...just follow-follow, like-like, tag-tag dan walla! siap dah. Hehehe. Yang payah tu nak mengetag orang. tapi takpe. Kita tag je je la ye dop. Kalau rasa-rasa nak dapat peluang dapat perfume free apa salahnya mencoba.
:)
Subscribe to:
Posts (Atom)
