Followers

Friday, December 3, 2010

Putera kesayangan Papa

ke mana2 sahaja kalau boleh nak berkepit je. mama kadang2 jeles tau!

ala mama..janganla macam tu. khalish sayang dua-dua. sayang mama, sayang papa jugak.

tapi papa jarang ada masa kat umah. sebab tu khalish rindu papa terlebih sikit. hehe.

Thursday, December 2, 2010

Semoga ketemu kembali Jerejak. Kami akan merinduimu...

pagi esoknya, famili2 dan staff2 semua ada aktiviti jungle tracking lepas breakfast. dalam famili aku, en alang sorang je la pegi. aku ngan khalish lepas breakfast, temankan en alang sementara tunggu diorang jungle tracking dan lepas je diorang pi, aku ngan khalish balek bilik sambung ngorok. haha.

kami semasa tunggu en alang nak pi jungle tracking.

khalish sikit pon tak heran ngan kaera dah. sebok nak tengok kapal terbang berlepas.

kan aku kata aku dan khalish balek bilik sambung ngorok. eh, salah tu. aku kemas2 beg dulu, bagi susu kat khalish dan lepas je khalish tido, baru aku join tido. time kitorang tido tu dalam jam 9.30am rasanya. alih2 bila terjaga dah nak dekat kul 11am. gile ko...memang lena tak hengat la anak beranak. nak2 aku tutup semua lampu tinggal lampu toilet je ngan tutup tirai semua. gelap, sejuk je bilik tu. haha. elok aku terjaga dari tido, en alang ketuk pintu bilik. hoih. punyala malas nak check out waktu tu. ngan nak sambung berkemas lagi...sebab hari sebelum tu kan pi mandi pool. harusla baju2 semua tak berapa nak kering sebab sidai dalam toilet je. baju2 lembab masukkan dalam laundry beg dan sumbat dalam beg baju kotor. haha. en alang la kesian dok tarik beg dan dukung anak. aku lenggang kangkung bawak beg kecik2 je. hehe.

dah nak balek. sedih oooo..~

khalish muka macam tak rela tinggalkan resort. 

mama, bila kita nak datang sini lagi ya? entahla nak. tunggu siapa2 nak sponsor kita pulak kot. 

kat ruang menunggu berhampiran jeti. ada meja pool (snooker) dan ada mesin game tu. sementara nak tunggu bot, leh layan benda2 ni.

masa ni dah naik bot. 

konon2 nak amek gambar bertiga. tapi muka anak tak enterframe ye. huhu.

selamat tinggal jerejak.

khalish muka bosan. apsal ntah buat muka camtu.

dah sampai jeti penang. pelik oh. pegi rasa cam lambatnyaaa..balek rasa cepat pulak. huhu.

tetengah panas, beg yang berat dan dukung anak pulak. kesian en alang. tengokla muka dia bila aku minta dia posing. berkerut2. 

apapon, segala kenangan di jerejak akan kami ingat sampai bila2. pengalaman yang indah dan pastinya kami akan kembali ke sana bila ada masa dan peluang. :)

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...