Followers

Showing posts with label adik. Show all posts
Showing posts with label adik. Show all posts

Monday, December 27, 2010

Kalau korang boring, buatla ni.

korang jawabla poll kat sebelah kanan tu. ok? saje suka2.

Thursday, June 17, 2010

detik kamu bersama mama sejak dalam rahim. dan kini giliran adik pula.


ketika itu,
kamu sering menendang2 perut mama. mama tak marah. malahan sangat sukakannya.
mama suka bila khalish temankan mama bila mama tak dapat tidur.
khalish gembira bila mama bacakan ayat Quran.
papa sering berbual2 dengan khalish ketika bangun dari tidur dan ketika mahu tidur.

kasih sayang kami pada kamu tidak pernah berubah nak.
kamu adalah permata hati kami.

dan sekarang, mama kandungkan adik khalish pula.
perasaan  mama kandungkan adik serupa seperti mama kandungkan khalish dulu.
tak ada yang kurang, tak ada yang lebih.
mama sayang anak2 mama.

semoga khalish jadi abang yang sempurna di mata adik ya.

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...