Followers

Thursday, May 22, 2008

tag oleh cik tina hussain

1 minit yang lalu, ape anda buat?
baru pulang dari pantry. bergossip dengan colleague2 yang lain. hehehe...

1 jam yang lalu, ape anda buat?
fax surat kepada mindef dan navy base.

1 hari yang lalu, apa anda buat?
pagi,
bangun, solat, masak, kejut en alang, kena gomol kejap (ooppss!), mandi, pakai baju, siap2, pi keje.
kat ofis sampai petang.

petang, tgk tv...

malam, tgk tv...
tido.
tak sempat nak say goodnight kepada suami sendiri.
sebab dia balek lewat.
kul am baru balek kerja.
huhuhu...


1 jam lagi, apa anda akan buat?
pi surau kot. solat +membuta....

1 hari lagi, ape anda akan buat?
bersiap2 dengan persiapan untuk ke family day sabtu kelak. dapat bayangan dah betapa kecohnya suasana esok.

1 orang yang terakhir sms kamu?
Hotlink- Myshoutout--> suruh hantar foto mms ke orang lain dengan harga RM1 untuk 20 shoutout.

1 orang yang terakhir menelefon kamu?
call malam semalam dari en alang. tanya dah makan ke belum. rindu nak dengar suara katanya.

1 makanan yang baru dibeli?
semalam beli bayam merah, sotong dan perencah nasi goreng. untuk dinner dan makanan hari ini.

1 barang yang baru hilang?
duit RM50. tercicir kot..

1 cerita yang baru ditonton?
semalam tgk ezora kat tv3. macam suka gak la. tapi berbagi hati dengan drama renjis kat astro ria. 2-2 best. huhu..

1 hal yang terakhir digosipkan?
tentang sorang manager ni. dia gile kuasa.

1 kata yang ingin diluahkan... ?
kepala hotak kooo! (aku tau nak cakap kat siapa..tapi tak tercakap..tak sampai hati..)

1 buku yang sudah dibaca?
dah lama tak baca buku. sejak akhir2 ni asik baca majalah ujang tahun 2000-2004. sepupu aku suruh aku jaga majalah2 dia. sebab dia pindah.

1 penyakit yang sering datang?
kembung perut. ye, macam budak kecik. asik kembung perut je. en alang la yang asik layan kerenah aku ni dok sapu balm kat perut.


ok, siap satu utang!!! :)




anne tanya, mana dapat nama kurekure ni. meh sini nak citer..

dulu, masa tahun 1993-1998, aku ni bersekolah mrsm kat terendak, melaka nun. kawan2 memang ramai la kan. masa aku form 4, aku baik dengan sorang minah ni, namanya suziana. rendah, badan sedap2. suka pakai tudung ke depan. sekali tengok macam kura-kura. aku panggil dia kura-kura. dan dia nak kenakan aku balek, dia panggil aku kuro-kuro. so, panggilan tu berpanjangan samapi abis skolah. kirenya nama kurekure ni tribute untuk tanda friendship kami la.

ok, clear tak?



jaga diri u ols!
:)

8 comments:

  1. heee thankies akak kurekure cyg!
    hoho comel ouh name tuh.
    dgr name je pon dah bley bayang tuan nama tuh mesti badan sedap2 and tembam tembam jehh :)

    cute.

    ReplyDelete
  2. huhu. camtu rupanya akk dpt nama kure2... kawaiiii neee~!!! :D

    ReplyDelete
  3. ~ sian nya, masa korang still tak sama lagik. tapi nasib la masing2 tau cemana nak serasi.

    lor, nama tue dtg dr kat terendak lagik ker? jubli perak nie nanti pegi tak? hehehehe.... :P ~

    ReplyDelete
  4. oh, gitu ke.. baru saya tau... =P

    ReplyDelete
  5. wah... ada nostalgia rupanyer nama kurekure tu

    ReplyDelete
  6. apsal bila kawin, perut selalu kembung? huhuhu...mcm ade angin kus kus lak leh tembus masuk dlm badan...ekekeke, kuro kuro, buat ape tu kuro kuro?

    ReplyDelete
  7. pija pun mcm suke cite ezora tuh..haha..

    ReplyDelete
  8. ex-terendak gak ke???
    blok mana eh??? mcm familliar jer dgn nama suziana tu...bdk blok H ke???

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...