Followers

Wednesday, July 9, 2008

agak sebok sket.

sebok sket sejak dari hari selasa.
sebab tuan bos apek tu mintak dokumen2 tahun purba.
aku pon dengan gigih mencari2...dahla bukan aku yang buat selama ni.
orang lain punya keje, aku gak yang kena buat. huhuhu~

macam tak biasala kan?
takpe, aku ikutkan je arahan tuan bos apek tu.
bila aku dah fed-up nanti, aku mengamuk je.




terima kasih banyak2 pada korang2 yang ambil berat pasal aku.
sebenarnya, jumaat ngan isnin aku cuti saket.
jumaat tu, saket dada aku ni makin teruk. aku tak larat nak buat apa2. just ambil ubat je.
isnin plak, kepala rasa nak pecah. slalu jugak rasa macam ni.
pelik la...
dah kawen ni lagi banyak plak saket merepek2 nih.
bos aku ingat aku dah preggy.
boleh?
huhuhuhu~



ahad aritu ida, husband-maiza, dina and the whole family datang area lumut-manjung ni hantar adik diorang ke unikl lumut.
so, dapat la berjumpa dan borak2 ngan diorang.
:)
cerita lebih lanjut, sila ke blog dina.
seronok sangat jumpa diorang, sampai tak sedar dah tengah hari.
adina, kalau korang datang lagi ke sini, meh daang umah tau!
leh la kak intan masak2 sket. okeh?


blog2 korang pon aku tak jengah2 lagi.
aku tau korang rindu aku sebab aku pon rindu korang.
:D


to tina,
akak dah dapat kad jemputan tina.
tapi, tak tau la dapat pegi ke tak. sebab en alang keje on saturday.
tgk dulu k? tak janji lagi.
tapi teringin nak tgk tina kawen..
:)

14 comments:

  1. biase la org baru kawen,
    asal saket sket,
    mesti dpt soalan yg same jek,
    "peknen kah?"
    ishk..

    ReplyDelete
  2. ~ akak dah ok ke belum nie? dlm duk sakit2 tue still gigih lagik nak menyibukkan diri. siannya... jgn lupa makan ubat tau. ~

    ReplyDelete
  3. ntah ntah betul kot u preggy...
    heheheheh

    take care ok.lots of rest.
    *macam doktor pulak*

    ReplyDelete
  4. korang,
    aku pregnant? kalau betul la, buat sujud syukur aku kat dalam ofis nih. hehehe~

    ok ok..aku akan jaga diri.

    ReplyDelete
  5. harap2 preggy betul lerrrr...apepun take care yerrrr...

    ReplyDelete
  6. entah2 awak memang ... hehehe..

    sian awak kan asik sakit2.. nasib baik ada orang tuk ngadu2..

    ReplyDelete
  7. saye pong sebok jugak.

    sebok berblog ehehe.

    ReplyDelete
  8. KaK inTan...suRe LaA kitOrG aKan dtg Lagi...nNt kiToRg wAt aPpoinTmEnt. nK jugAk mKn kAk inTan mAsAk :)

    ReplyDelete
  9. korang,
    thanx for being such caring to me..

    dina,
    ha...wat appointment awal2 tau! ;)

    ReplyDelete
  10. hai babe,

    dh dpt eh kad? takpelah.. kalau tak dpt dtg nak wat camane.. tapi kalau dtg lagi best!!!!!!

    muahsmuahs...

    ReplyDelete
  11. hai babe,

    dh dpt eh kad? takpelah.. kalau tak dpt dtg nak wat camane.. tapi kalau dtg lagi best!!!!!!

    muahsmuahs...

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...