Followers

Wednesday, August 6, 2008

ini ateh




gambar kecik sangat.
sebab masalah teknikal.


nanti kalau ada gambar yang lebih jelas,
aku paparkan ok?


ada cerita mimpi best.
tapi, aku kiv dulu.

18 comments:

  1. comelnya dia..mata bulat...nnt aku g rumah ko aku picit2 dia leh.. hehehe

    ReplyDelete
  2. COMEY NYA!!!!!
    aduh...

    mesti best layan dia kan?

    ReplyDelete
  3. ~ sangat comel la ateh tuh. mmg nmpk muka ala2 manja la. hehehe... ~

    ReplyDelete
  4. ateh comey...nnti kasi gambo besor ckit yer..

    ReplyDelete
  5. korang,
    hehe..tu la.
    gambar kecik.
    gambar dari hp la katakan.
    :)

    ReplyDelete
  6. finaly pic ateh dh kuar hehe

    wah..comel sih ateh..jantan ke betina nie kak?

    :P

    ReplyDelete
  7. zue,
    ateh ni betina. tu yang muka dia nampak ayu jek.
    :P

    ReplyDelete
  8. ai orang baru kawen mmg selalu mimpi2 ka? igtkan org yang belom kawen je ehehehe.

    ReplyDelete
  9. ad3ck,
    hahahaha! ko ingat mimpi apa ha?

    mimpi basah ka?
    :P

    ReplyDelete
  10. aku mmg nk bela kucing sgt, tp menteri kewangan tk bagi le...

    ReplyDelete
  11. oooo...ni la dia nyer si ateh yerrr, nampak takut lagi nak berposing, maklum arrr 1stime org amik gambar dia...hehehehe...bagi mkn lebih skit intan...kalau gomokkkk lagi comel budak ni...

    ReplyDelete
  12. tedungs,
    hehe...
    nak wat camne kan.
    :)

    rafflesia,
    budak tu debab. muka je kurus.
    :)

    ReplyDelete
  13. kembo.. comell ateh tu

    kembo.. 10hr lagik umo menigkat. hmm

    ReplyDelete
  14. kembor,
    tu la...
    hehehe. tak sabar!!!
    :D


    princess_n,
    hello! :D

    ReplyDelete
  15. humm lame dah nk tanye,
    nape bg name ateh,
    nape x along,
    achik,
    angah,
    asu?
    eyh ade ke asu?
    huhuhu :p

    ReplyDelete
  16. hai ateh..... nak kawan ngan adik manis goril kat blog maksu tak?

    ReplyDelete
  17. nanonano,
    ateh tu sejarahnya camni;

    memula nak beri nama puteh.
    tapi, bila tgk kucing ni ada coklat2 kat hujung bulu.
    tak jadik la panggil puteh.
    nak dipendekkan cerita, teringat kite ada kawan nama ateh dulu.
    macam comel.
    so, panggilan ateh pon dikuatkuasakan.

    begitulah ceritanya.
    along takleh, itu kite nye nick name.
    alang pon takleh, tu en alang punya.
    so ateh la yang molek nye...
    hehehehe...



    maksu,
    nak! nak!
    ateh sangat mesra alam.
    dia boleh je kawan ngan sape2.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...