Followers

Tuesday, May 26, 2009

okeh. i'm back!

serius pening2 lepas amek darah dan minum air gula tu.
bukan sedap pon.
pulaknya, kena dengar lecture pasal kesan kencing manis ni.

huhuhu.
lagi noning la jawabnya.

sampai je umah ibu, update blog sket,
terus kebabom! tidor.
ibu balek je umah,
masakkan sotong goreng cili padi.
dan ada lauk lebih semalam, kari dalca ngan paprik.
apa lagi, ibu tak lawa pon cepat je aku capai pinggan.
hehehe.

ni baru je aku masuk ofis ni.
bos sib baik tak tanya apa2. hehe.
dia akleh tanya banyak2, aritu dah bagitau awal2 kat dia.
esok aku ada appoinment untuk scan baby.
ada sesiapa nak ikut?
sebab en alang tak dapat nak ikut. keje tengah banyak tu.
cian plak dia.

3 comments:

  1. bestnye nak scan baby..nanti upload ye..

    ReplyDelete
  2. nak ikut!hehe.
    msti best kn nk dpt baby :D
    upload nnt tau kak.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...