Followers

Tuesday, June 30, 2009

menu baru pizza hut

paella. tak tau nak pronounce camne. adakah pa-e-lla atau pa-e-ya? hmmm....


creamy chicken gratin ngan garlic bread. memang marvellous gile ah. chicken gratin tu leh dapat seketul2 isi ayam. puasss!!!! dan tgk cheese tu. makan mesti akan messy la.


tapi, dua2 cheesy.
masa makan tak rasa muak,
dah 2 jam lepas tu, baru rasa nyesal.
sebab dah terlalu muak.
minum teh halia pon tak dapat hilangkan muak tu.
camno?

oh. korang pi la rasa k.
bagi aku, rasa dua2 mende ni ok gak la.
leh 'gi' kata orang.
:)

10 comments:

  1. kakkkkkkkkkkkkkkkk nak rasa jugak!!!
    payeeelllaaa sbut btl2

    ala2 org Venezuela tuh kekekekek =P

    ReplyDelete
  2. kak intan nie x baik tau..
    shida ngah lapar nie.....
    x kira nak ajak irwan p pizza gak la mcm nie...

    ReplyDelete
  3. Aiyok, kempunan sudah diya. Tak tahu, tak tahu.

    ReplyDelete
  4. waaa.. dalam pantang..
    tak leh makan lagi..

    ReplyDelete
  5. huuhhu..sedap2...mcm nak g try ajer..dah lame tak mkn pizza nih..

    ReplyDelete
  6. wah...
    seronok menjamu tekak...
    xajak pung...wahaha..mcm nad bleh makan ek...lalala
    ;)

    ReplyDelete
  7. shedapnya.. lapo.. lapo.. arghh.. helpppp...

    ReplyDelete
  8. adoi..... pizza pulak

    penyakit ngidam dah datang nih
    kalah orang ngandung

    tapi..........
    sambil meraba perut yang dah buncit-buncit manja

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...