Followers

Monday, August 24, 2009

nak cari yogurt..nak cari yogurt...

tetiba teringin nak makan yogurt.
plain yogurt.

pelik eh?
sedap ke plain yogurt ni?
apasal tetiba je aku teringin ni?

mana lagi sedap?
ada perisa atau plain?

aku tak pernah2 makan plain yogurt neh.
slalu2 beli yang berperisa.

10 comments:

  1. sedap...dua2 sodap...
    nad suka dua2...ade perisa or xde...mmg sodap...

    ReplyDelete
  2. saya pon nak yogurt...nak sapu kat muka :)

    ReplyDelete
  3. adui..citer yougurt plak tatkala ini..
    owhhhh

    ReplyDelete
  4. suka yg ada perisa..yg plain tuh kat japan je makan..sini punya tak sama..hhehehe

    ReplyDelete
  5. yogurt plain buat letak kat rambot je.. hihi...
    yang de perisa la sodappp...
    nak bluebery!!! nak! nak! nakkk!!!

    ReplyDelete
  6. owh. yogurt..suka mixed fruit, kiwi, raspberry, mango...semualah yg ada perasa. plain yogurt tak penah try..

    ReplyDelete
  7. uhuu..N x mkn yogurt..mmg x ley telan..tp yogurt drink my fav...

    ReplyDelete
  8. korang, tak beli lagi yogurt neh. harini baru nak pi beli. semalam terlupaaa.....

    ReplyDelete
  9. yogurt?

    yummehhhhhhhhhh...

    kalau awak suka yogurt - mesti awak akan suka thosai....sedapnyer.....owh puasa ini...ohhhhhhhh

    ReplyDelete
  10. perisa mango!!! sedaaaappp!!!!

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...