Followers

Wednesday, November 25, 2009

dah start cuti. ho yeahh!!!

saje amek awal2.
sebab kebetulan hari ni appointment cucuk khalish.

ni baru je balek dari klinik.
sebab pi pon dah lambat.
tunggu dak kecik tu bangun dulu.

oh. ada pengomen entri sebelum ni siap promote premium beautiful.
fyi, saya dah ada satu set korset tu.
dan masih bayar bulan2.
harap maklum.

aku beli korset tu sebagai salah satu usaha untuk aku pregnant.
alhamdulillah, berkat doa hari2, pakai korset, makan pil subur (aku x ingat namanya plak), usaha praktikal hampir setiap hari (ehem), melekat jugak.

dan disebabkan aku kan czer,
so hasrat nak pakai korset tu tangguhkan dulu.
lepas 3-4 bulan baru pakai balek.
:)

anyway kepada pengomen tu, terima kasih ye.
:)

9 comments:

  1. seronoknya cuti... amy raya kat KL je ni. :(

    ReplyDelete
  2. wahh tahniah sbb da ada pun rupanya corset tu. bagus ye melabur utk long-lasting item camtuh. :)

    ReplyDelete
  3. kita tahu awak ada.....ingatkan awak pakai....

    ReplyDelete
  4. wah..bestnya dh start cuti.. saya cuti esk..blk kg..hoho..

    Slmt hri raya Aidil Adha Intan..

    ReplyDelete
  5. wahh....coti awal nmpk..N x amek coti pon tawon ni...

    ReplyDelete
  6. teruskan memakai...bestnye dah cutiii...i je yang masih bekerja

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...