Followers

Thursday, March 17, 2011

Bila dia tidur...sangat tenang rasa nak join skali je.

bukan kepala je senget, dengan badan2 sekali senget. haha. kantoi terlupa nak buckle anak. adoila...

ada orang tegur dah jazly ni dah rupa macam perempuan ye ke?

ni semua hasil snapshot pagi tadi ni. aku bawak kereta rasa tenang je bila dia tidor. kalau tak, kalau kereta berhenti je dia nanges. sebijik pangai khalish tau! tak bagi kereta berhenti2. kalau boleh nak bergerak semua lampu merah pon nak dilanggar. haihhh...

9 comments:

  1. huhuhu..tebalik la intan..maryam org kata laki

    ReplyDelete
  2. ala2 sedapnyer dia tdo...syoknyer...aunty nak joinnnnn

    ReplyDelete
  3. alalalalalala...
    meh sini aunty nak ciom banyak meh..!!!
    geram geram..

    ReplyDelete
  4. na,
    bawak kete pi keje. nak antar jaz pi taska.

    munies,
    adeh deh. statement menikam kalbu tu.

    nurul,
    sejuk kena aircond. tu yang tido tak menguit langsung.

    nik,
    jom!!!!!!!!

    farah,
    pulak dah. takpela farah. maryam ada rambut nanti pakaikan dia getah rambut dan cekak rambut comel2 eh.

    nad,
    meh join!

    kid,
    alalala...meh aunty ciom2 saya.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...