Followers

Wednesday, September 9, 2009

rindu? jangan ditanya ke mana aku pergi...

kerana aku hanya berada di klinik desa lebih dari setengah hari.

hmmpphhh!
menyampah gile ok!
orang ramai tak hengat,
sampai sit semua penuh.

dahla kena wat bsp.
automatically tak leh puasa.
kalau leh minum air depan orang takpe gakla.
ini dah macam puasa gak.
tekak kering, asik kencing je,
memang terhidrat habis.

pulak tu dapat geng yang tgh terhidrat jugak.
mula la kitorang plan nak ambush masuk pantry misi.
hahahahaa!
siap berangan2 nak minum satu botol besar 1.5liter 100plus balek nanti.
and i did.

kuang kuang kuang.

oh. aku selamba minta mc dari doc.
ye la, kalau sampai kul 1pm aku tercongok kat klinik desa tu dari kul 8am,
tak ke gile.
pastu, kul 2pm wat bsp lagik.
kul brape aku nak masuk ofis?
dahla bulan puasa ofis tutup kul 4.30pm,
baek aku minum 100plus kat umah sambil tengok upik abu dan laura dan lalola.
hahaha!

oh. baby ok.
heartbeat baby ok.
kepala sudah turun juga.
dan skang ni asik kaki dia je dok tendang2.
tak sabar nak beranak dah.
harini nak siapkan semua kerja2 tertangguh.
so next week, raya dah boleh beraya sakan.
:)

Monday, September 7, 2009

cuti. yeay!!!

tapi takleh nak gerak mana2.
sebab en alang keje.
huhuhu~

skang ni terperap kat umah ibu dah 3 hari.

korang cuti ke hari ni?
apa aktiviti korang?

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...