Followers

Saturday, August 16, 2008

usia bertambah setahun lagi



apa yang aku hajatkan untuk tahun akan datang?

-menjadi lebih baik
-menjadi lebih rajin
-menjadi seorang yang berjimat
-menjadi lebih beriman
-menjadi lebih bertimbangrasa
-menjadi isteri solehah
-menjadi pekerja yang punya matlamat
-menjadi kawan yang setia




impian?

-bercuti ke pulau redang
-beli rumah (ni macam lambat sket lagi kot)
-nak jadi kaya-raya
-nak bukak bisnes sendiri





awal2 lagi ibu dah beri 'ang pow' hadiah hari jadi. ibu, ayah dan adik2 semua kat penang skang ni. huhuhu~

aku jugak terdampar kat manjung nih. sebab meneman suami tercinta. dia kan bekerja hari sabtu (half day).




ahad,
dalie bertunang.
alamak!
kek tak pegi tempah lagi ni.
petang ni nak pegi kedai kek ngan en alang.
pilihkan kek untuk dalie cayang.
:)


ulangtahun ke-27. selamat hari jadi.

13 comments:

  1. ~ kak intan, HAPPY BIRTHDAY !!! semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. and may all ur wishes come true. ;)

    btw, akaknya birthday sama ngan my ma punya birthday. ;) ~

    ReplyDelete
  2. epy bDay...

    dsbbkn bDay kak intan...nah...N kasik awaRd tuk inTan..boley?? p kt page N...

    ReplyDelete
  3. kak! adehhh. sori, lambat sehari wish. huhu. diya lupa lak birthday akk sama ngan pakcik. baru je state lam entri. ngehh.

    btw, happy belated birthday kak. moga murah rezeki plus sihat2 slalu ye. ;)

    ReplyDelete
  4. happy birthday PT..!!!
    bulan depan watashi lak
    bulan puasa okkkk

    ReplyDelete
  5. hppy besdy kak,
    moga ape yg d impikan jd kenyataan..
    tkcr!

    ReplyDelete
  6. Salam ziarah & hepi besday!

    Semoga dimurahkan rezeki & idea berblog!

    ReplyDelete
  7. kure2,
    happy 27th bday..
    may Allah showers u with all ur dreams and wants, not only today but all e year tru..
    take care!

    ReplyDelete
  8. tempah kek tuk org tunang ke kek besdey gurl ni??

    ReplyDelete
  9. nanonano,
    kek orang tunang la yang.
    :P

    ReplyDelete
  10. seb baik dah wish awal2 ari tuh .. takde laa tak sempat nak wish terlambat sgt kan .. apa2 pun happy belated besday lagi sekali . may all ur doa diperkenankan oleh Allah .. amin ..

    ReplyDelete
  11. hai puterikure2,

    Heppi belated birthday.
    May Allah alwiz bless u...!

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...