Followers

Tuesday, October 7, 2008

notis untuk kalian



aku akan berkursus selama 3hari di Teluk Batik Resort.

(haiiihhhh...macam dah takde tempat lain je nak pi. boring tul!)



so, aku akan senyapkan diri dari dunia blogging sehingga next week okeh!
don't miss me sayang2 ku.
gituuu~

ecemak!
ada orang nak rindu ke?
teeettttttttt!!!!!!!~~~



15 comments:

  1. nama je teluk batik..
    tapi takde lak byk kain batik kat situ...hehehe

    ReplyDelete
  2. aku akan merinduimu intan~~!!!!

    ReplyDelete
  3. ohh!
    saye akan rindu!

    jaga diri,akak :)

    ReplyDelete
  4. dah kamo tu duk perak,
    pe2 xtvt kat tmpat bes,
    teluk batek je la,
    huhuhu
    cube kamo duk ktn,
    mesti wat kat teluk cempedak lak..
    hihihi :p

    tek k yang !

    ReplyDelete
  5. ya saya rindu akk hehe..camat berkhusus eks..tc:P

    ReplyDelete
  6. maksu tak pernah sampai kat situ, nanti cerite ler cantik ker tak, teringin gaks nak pergi ke sana, mandi laut sambil pakai kain batik

    ReplyDelete
  7. ~ lepas raya jer terus kena pi kursus ker? selamat berkursus la yerk.. ~

    ReplyDelete
  8. huhuuhhu...kursus kat teluk batik..beraya kat teluk batik lak..

    ReplyDelete
  9. bagi peluang kat en alang awk jer la rindu kat awk tuuu....org lain boleh ingat jer laa...

    ReplyDelete
  10. huhu. walaupun akk dh nak abes kursus... selamat berkursus jugak! :D

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...