Followers

Wednesday, November 26, 2008

kodok dapat bunga sekuntum

sayang, stop it la!

b, takmo la guling2. rimas la.

b, apa tuala ni buat atas kerusi?

sayang, janganla!

abg ni, suka letak baju dah pakai merata2 tau.




dahla aku demam.

dia buat macam2 plak.

tapi takpe.

dia ada buat sesuatu yang memuaskan hati.

dia basuh baju, sidaikan baju.

dia mop, sapu umah.

dia masak.

dia kemas katil, tukar cadar.




aku?

dok melahu depan tivi.

dah namanya demam kan.

mestila dilayan seperti tuan puteri.

:)




maksud peribahasa hari ini,

peroleh sesuatu yang sia-sia tetapi tidak dapat mempergunakannya.


17 comments:

  1. ~ garang nya kakak ku ini. hehehe.... bertuahnya kak intan dpt en alang yg sangat memahami dan bertolak ansur. wish that, my future husband pun leh bertolak ansur jugak.. ~

    ReplyDelete
  2. bila lagik nak brmanja kan yang? take care & get well soon!

    keep up the good work, en alang.
    hahaha..

    ReplyDelete
  3. orangelily,
    hahaha!
    nampak garang ek?

    zue,
    :)
    takde apa2 la.
    biasa2 je.

    amy,
    amin2...akak doakan supaya amy ada jodoh ngan 'pak cik' dan 'pak cik' pandai bertolak ansur dan memahami.

    ayu,
    hehehe..betul2.
    :)

    ReplyDelete
  4. uwa...intann...watashi pun nk hubby camtu gakk..sila doakanwatashi

    *setiap masuk kt blog ni musti baca sesuatu yg wat watashi senyum sensorang
    ahakssss

    ReplyDelete
  5. hana ni...buat ai malu tau. hana baca apa yang leh senyum sengsorang tu?
    kite doakan hana dapat hubby cam kite. macam je tau. bukan nak bagi alang tu kat hana.
    hahahahahha!

    ReplyDelete
  6. rajin gak alang tu kan...huhuuh

    ReplyDelete
  7. waaaaaaa, maksu nak join melahu depan tivi, ek

    ReplyDelete
  8. uwa,..kita pun taknak intan..
    ai tak sanggup amik hak orang yuuuu..

    i takut org amik hak i pulak..
    ekekeeke

    ber I you plak kite

    ReplyDelete
  9. actually,watashi senyum2 tu sbb rasa happy..tumpang bahagia dgn kebahagiaan org lain..mana tau kann..nenanti turn watashi lak..

    **iii..gatal watashi nih..ahahahah

    ReplyDelete
  10. norash,
    dia memang rajin yang. aku je malas.

    maksu,
    jom2 maksu.
    :)

    hana,
    hehe...tapi kan, kalau dengan u, i sanggup bermadu tau!

    hana lagi dan lagi...
    wah2..tersenyum tgk kebahagiaan org lain rupanya. :)

    ReplyDelete
  11. senang idup dpt husbang mcm tu.

    :)

    ReplyDelete
  12. get well soon..

    tuan puteri kure2 yer..hehehe

    ReplyDelete
  13. huhu. ingatkan ada unsur2 "org dewasa" td, excited diya nak baca. hak3.

    moga akk cepat sembuh! ;)

    ReplyDelete
  14. hui demam kah?
    berjangkit dari en.alang kot.
    take care...^_^

    ReplyDelete
  15. hajarss,
    :)
    biasa2 je.

    eiza,
    thanks yang!

    diya,
    hamboi3x..
    tang 'part' dewasa tu kemain lagi ek.
    :P
    thanks ye dik.

    nur'ain,
    ha ah. memang berjangkit pon.
    thanks dear.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...