Followers

Tuesday, December 22, 2009

perkara itu...

sungguh tak terduga.

aku sangkakan ini hanya satu mimpi ngeri.
aku anggapkan ini hanya satu gurauan.

tapi tidak. ini adalah realiti.
biar pahit. biar payau. terpaksa aku/kami telan.

harap biar cepat2 berlalu.
harap ini hanyalah sementara.
harap ini adalah hanya satu singgahan yang gelap terpaksa aku/kami tempoh.

doakan yang baik2.
buat aku.
buat kami.
buat semua.

15 comments:

  1. kenapa ni intan?
    mudah2an semua itu hanya sementara...
    saya doa yg terbaik buat awak sekeluarga...

    ReplyDelete
  2. kenapa ni yang? r u ok?
    take care tau..
    *hugs*

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah, moga ianya hanya satu singgahan yang akan berlalu dengan pantas!!
    Aminnn..

    ReplyDelete
  4. semoga ianya bersifat sementara dan berakhir dgn hikmah yg baik

    ReplyDelete
  5. kenapa nih kak intan? amy doakan segalanya hanya sementara jer. insya-Allah, semuanya akan baik seperti sedia kala.

    ReplyDelete
  6. semoga segalanya yang terbaik utk kamu =)

    ReplyDelete
  7. walau pahit, walau manis, kita terpaksa tempuhi sesuatu tu dengan rela hati..

    kerana inilah suatu fasa dalam kehidupan..

    sume orang pasti akan melalui sudut kegelapan.. naja juga pernah melalui saat² getir dalam hidup, yang rasanya tak terpikul beban tatkala melalui saat itu..

    tapi alhamdulillah, berkat kesabaran, naja dapat melalui dgn tenang dan sekarang ianya sudah jauh di belakang..

    moga intan dapat menaikkan kesabaran pada tahap yang tertinggi ketika ini..

    naja doakan yang terbaik untuk intan..

    ReplyDelete
  8. terima kasih korang sebab ambil berat.

    hal ni tak dapat nak dikongsi. sebab ianya melibatkan hal keluarga. cuma dapat berharap yang terbaik skarang ni.

    dan terima kasih di atas doa2 kalian. hanya Allah dapat membalas jasa baik korang semua. sayang korang!

    ReplyDelete
  9. babe- i will pray for u...hang in there kay...

    ReplyDelete
  10. intan..
    kenapanya ni...ada probs apa??
    baik share ngan kawan2 nanti makan diri...
    pape pun arapkan yang da best tuk intan..en alang n khalish cute....

    ReplyDelete
  11. semoga intan n family always ok!k..takecare..:)

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...