Followers

Sunday, February 21, 2010

bangun pagi penuh keceriaan.

selamat pagi korang!
apa aktiviti hari ni?

kitorang nak kuar breakfast sat gi ni.
(sedang berfikir....roti canai kg. sitiawan atau nasi dagang pengkalan tldm..hmmmm)
then maybe nak pi econsave beli barang dapur sket.
tengah fikir nak beli bahan untuk puding roti (sebab roti dah nak expired. punyala banyak lagi roti2 tu)
dan sedikit bahan2 untuk lunch dan dinner.

gue tak mandi lagi ni.
sebok berblogging dan fb-ing.
en alang yang tengah siapkan air mandi khalish. hehehe~

oh, entri sebelum ni adalah entri sentap.
bukan marah.
sentap aku sekejap je. skang dah sejuk balek.
dan orang tu pon dah minta maaf.
aku harap korang jangan pulak takut nak komen lepas ni.
cuma harap, ini semua sebagai satu pengajaran untuk kite semua. (dan aku jugak)
berfikir dulu sebelum buat apa2.

dan sekarang aku dah cool down. dah normal seperti biasa.
=)

semalam lari bajet oh!
servis kereta; tukar 4 spring, tukar minyak hitam, betulkan tank minyak hitam yang bocor, tukar meter milage yang dah 2 tahun rosak (huhuhu. my bad), tukar kipas aircond.
kena ketuk rmseribu lebih. huhuhu. abis simpanan aku.

aku bajet rmseribu je.
tetiba ada lebih pulak.
huhuhu~

takpela. redha je la.
dah salah sendiri suka tangguh2kan betulkan benda2 yang rosak kat kereta tu.
huhuhuhu~

4 comments:

  1. lom mandi lagi terus mengadap blog ek ???
    ish...ish...ucuk :P

    ReplyDelete
  2. bangun2 ngadap blog..same laa kite...hihi..tp N up sket laa..sbb da mandi..wee..

    ReplyDelete
  3. roti canai?nasi dagang?erm..yummie!! :)

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...