Followers

Tuesday, March 30, 2010

jawapan untuk 'hiburan selingan' setengah bulan yang lalu...

dari entri yang ini...

*aku yang dalam bulatan purple tu*

hari ni baru aku bagi jawapan.
haa...korang percaya ke yang berbulat purple tu aku?
apa? tak percaya lagi???


*gambar masa umur 6 tahun. amek gambar mesti nak ketap2kan bibir tu. tak tau nape.*

see?
aku memang dari kecik jenis itam (bukan skang ni itam jugak ke?) dan kurus.
itupon lepas dah pandai main ngan kawan2 la kot.
masa baby, debab je. huhuhu.

skang dah percaya ke? 
hehehe.
aku punya banyak rupa tau. kalau korang2 tengok, mesti kata aku tipu.



6 comments:

  1. mata bolat u...bibir ketap2...mmg somel

    ReplyDelete
  2. comel lah ..same la muke kecik sampai besa hehe

    ReplyDelete
  3. cute..ade iras2 khalish la..

    ReplyDelete
  4. lain lak muka dulu n skarang...
    kalau suh teka mmg sure salah la...

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...