Followers

Wednesday, May 5, 2010

Is it true?

blog aku annoying ek?
asik2 bubuh gambar anak je.

patot ke aku teruskan?
ye la kan, tanpe korang siapala blog ni.

:)

20 comments:

  1. la...
    mana ada la..
    kalau derang tak suka..
    jangan tengok..
    huh..!!!

    - mak haqq

    ReplyDelete
  2. eh,
    mmg masuk blog nih nk tgk gmbr khalish..
    biar la org nk ckp apa
    dengki la tuh

    ReplyDelete
  3. haha..
    klu ckp kan kacik ati ek..
    tp xpe..nk ckp gak..
    org msuk sni mmg sbb nk tgk gmbar khalish pun,
    huhuhu :p

    ReplyDelete
  4. munies suke bc blog ni, sbb ade gmbar khalish yg comey..ari ari gmbr khalish pon xpe,..hihihi

    ReplyDelete
  5. sape yang cakap mcm tu..kite suke je tengok telatah khalish..sangat cute..pedulikan cakap orang ok..

    ReplyDelete
  6. sapa yang cakap? kalau ada orang ckp tu intan.. buat tak tau jer.. ini blog intan..suka hati la kan nak letak citer apa...

    ReplyDelete
  7. kita x bley nak puaskan hati semua orang...dah x suka x yah baca...ada ramaiiiii lg yang suka :)

    ReplyDelete
  8. ntahnya.. tgk muka khalish lagi best.. sejuk hati... biar la org nak ckp apa pon,..mulut org bukan buleh tutup. :)

    ReplyDelete
  9. err..ada org cakap camtu kah?

    ReplyDelete
  10. korang, terima kasih atas sokongan ye.
    :)

    insyaAllah aku akan teruskan sedaya mampu. tapi tak suka ok ada lalat2 ni. lalat, pi main jauh2!

    ReplyDelete
  11. manade annoying.. suke tau tgk khalish yg sgt comel.. sape yg ckp gitu meh cni kita tembak guna senapang gajah.. haha!

    ReplyDelete
  12. teruskan mcm ni, dah ok ler ni :)

    ReplyDelete
  13. takper....teruskan sebab saya suka je nak tahu rupa terkini khalish dan perkembangan terbaru dia...alar...blog kite, kite punya sukalah nak letak gambar sesapa pon...saya lagi kronik, takde citer pasal orang lain dah...hehehe...

    ReplyDelete
  14. eh takde la...
    dah nama ada anak kan, kenala buh gambar anak, hehehe..

    ReplyDelete
  15. hehe.tak pun.
    skang trend org suka update cite anak2 masing2.
    hepi kan jadi mommy!

    ReplyDelete
  16. eh2 sapela penyebok tu ea..akk letak jek pic khalish mnyak2..khalish comel ok..i loike:)

    ReplyDelete
  17. er...waatshi suka jek...
    and..yg penting blog kita...rasa hati kita kan?

    ReplyDelete
  18. suka tgk gambar baby2..x annoying pong..huhu

    ReplyDelete
  19. amy suka je citer2 pasal khalish nih. sangat cute... lagipun khalish tuh part of kak intan jugak.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...