Followers

Tuesday, August 24, 2010

Anak saya ada pokok nyioq atas kepala!

saya tak rasa saya nampak macam perempuan pon. rasa macam samurai je ha...wachaaa!

err...ada nampak keayuan tu ke?


takde kan? takde kan? saya nampak macho apa ikat rambut cenggini. mama kata kesian kat saya, umah panas. tu yang terpaksa ikat rambut saya ni. :)

12 comments:

  1. hihi. Khalish tomei.

    Kamu ni kalau ada adik gegirl sure cenggini la rupanya. sweet je muka..

    ReplyDelete
  2. hihi.comey macam pompuan ye kamu

    ReplyDelete
  3. wekekek.. comel.. sure adik kat dalam perut ibu dia girl ni...hiks...

    ReplyDelete
  4. ekekekekekke..comey and muka tu NAKALLLLLLLLLL!!!

    hishhh..geramm comey!!

    ok ok..watashi out dulu kang ada gak merah pipi khalish.ahaks

    ReplyDelete
  5. olololo...ade tpcang plak...muke notty lorr..

    ReplyDelete
  6. hakhakhak...kasik macho sikit la mama...mmg comel!!!!

    pstt...dah cek bb dlm perut? adakah Qalishah?

    ReplyDelete
  7. kechomelan Khalish kian menyerlah lagii~ next time ikat dua lak~ nak nengok kechomelan tahap dua lak~ hehehehehheeh~

    ReplyDelete
  8. Dah jadik Khalisha neh..
    Hehhehe

    ReplyDelete
  9. huhuhu..intan awak dah boleh tahu kalau dapat gigirl muka camane=p

    ReplyDelete
  10. mcm suka pulak dia kena ikat rambut tu.. sengih jer..

    ReplyDelete
  11. iskhh geram betul. memang khalish ni pandai tengok kamera.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...