Followers

Monday, August 2, 2010

Masa untuk snack!

makan sampai mata stim2. haha.

sedap tau biskut ni. yang saya makan ni biskut milna. 


tak tau la leh nampak ke tak. gambar ni gelap.


ni pon sama malappp je. mama tak pasang flash la ni.


slalunya saya makan abis sebiji biskut ni. dap2..

13 comments:

  1. Alololo kiutnyer Khalish. Macam rabbit dia mamam. Hihi.

    Azra kalau makan Milna, kena suapkan. Sebab malas nak mengemas. Hihi.

    ReplyDelete
  2. muka khalish ada iras pelakon hasnul rahmat.pics atas sekali yg stim2 mata tu mmg ada gaya sangat

    ReplyDelete
  3. huhuhu..jangan kata budak..farah pon suka milna ni=)

    ReplyDelete
  4. uit...comot pon comel...geramm gn gigi x penuh tuu..

    ReplyDelete
  5. dong a.k.a ijan,
    hehe. kadang2 kita kalau malas pon, kita suapkan dia tau. sebab biasala budak2 baya diorang ni reti buat sepah je.

    yun,
    hah? hasnul rahmat pelakon tu eh? hehe.

    farah,
    hehe. kita lak tak suka. rasa susu je. :P

    N,
    haha. gigi mahal tuuu...~

    ReplyDelete
  6. Khalish lg muda dr mika tp gigi khalish dah byk kelihatan.. gigi mika tersipu2 lg nak kuar.. huhuhu comel khalish senyum pandai makan sendiri...

    ReplyDelete
  7. milna tu best kan....
    tapi ank buahtu memilih..biskut coklat makan..yag biasa tak makan..dia gigit2 sikit..pastu dia buang...agagaga

    ReplyDelete
  8. biskut tu mama ke khalish yang abeskan?hikhik :D

    ReplyDelete
  9. mokkkk!!! sok mkn sekuk dgn mokde okeh! haha. tapi mokde mkn chipsmore la.. lalala~~

    ReplyDelete
  10. nampak sedap lak biskut tuh..
    mkn kenyang2 yer khalish

    ReplyDelete
  11. eda,
    orang kata, kalau budak cepat berjalan, dia lambat tumbuh gigi. khalish ni lambat jalan. tengok gigi dia dah berderet dah. hehe.

    nik,
    budak2 skang banyak pilihan. tapi kena tgk jugak ingredients kan? sebab tak semua baby foods kat market skang ni elok.

    ifa,
    mama dia tak suka biskut baby. takde rasa. hehe.

    zaza,
    tak rasa chipsmore tu lagi weii..hahaha.

    niera,
    dia suka biskut tu niera. :)

    ReplyDelete
  12. alololo...comotnya!! tapi comel...

    ReplyDelete
  13. amy,
    hehe. budak2 memang comot pon. :)

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...