Followers

Tuesday, August 3, 2010

Teringin sangat dah ni! huhu~

Jiwa terseksa. Batin meronta.

Nak makan NANDO'S!!!!!
hukhuk. sedihnya...

check kat website, perak langsung takde cawangan nando's ye. benci betul.
dah terasa2 kat lidah ni kepedasan ayam peri2 idaman tu. haihhh~

website nando's sangat comel kan? suka sangat ok!

harap2 ddapat la rasa nando's ni before raya. tak sabar. rasa nak ajak en alang pi penang skang jugak pi pekena nandos kat gurney plaza. hahaha~

8 comments:

  1. tetiba amy pun teringin nak makan jugak. hehehe... lor, siannya kak intan, kat perak tak dek ekh?? nak ke penang berapa jam pulak?

    ReplyDelete
  2. huhuhu..xingat pulak ipoh xde nandos..xpe intan..penang xjauh sangat..en. alang sanggup jer=p

    ReplyDelete
  3. tolong makankan utk maksu :)

    ReplyDelete
  4. alaa..kesian nye..make sure dapat makan before deliver tau :)

    ReplyDelete
  5. macam mane nk tolong ni ..? Nando's depan bangunan ni je..huhu

    ReplyDelete
  6. aalala..siannyer, hujung mggu nih g mamam nandos k...

    ReplyDelete
  7. La, saya baru makan sebelum intan pos pasal Nando's. Tapi saya makan salad je.

    Tak apa, carik la kat Ipoh. Ada kan? g la weekend...

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...