Followers

Friday, December 3, 2010

Putera kesayangan Papa

ke mana2 sahaja kalau boleh nak berkepit je. mama kadang2 jeles tau!

ala mama..janganla macam tu. khalish sayang dua-dua. sayang mama, sayang papa jugak.

tapi papa jarang ada masa kat umah. sebab tu khalish rindu papa terlebih sikit. hehe.

11 comments:

  1. putih la gigi khalish ni. cantik!

    ReplyDelete
  2. anak papa...xpe..nti mama geng gn adik plaks..

    ReplyDelete
  3. naja,
    hehe. hari2 gosok gigi ni.

    N,
    haa..tu la. memang adik kena geng ngan mama je la.

    ReplyDelete
  4. anak patung tuh nama apa dah ekh? lupa... tak berengang khalish ngan dia.

    ReplyDelete
  5. memang pun.. mika pun manja ngan papa.. kdg2 jeles tau.. kalau papa dia balik keje. nangis mcm tak jumpa setahun.... hihi

    ReplyDelete
  6. farah,
    huhu. mama mestilah jeles.

    amy,
    patung tu nama mr.tortoise a.k.a mr. Tt. memang tak berenggang langsung ok. bau dia nauzubillah...macam ada kucing mati dalam patung tu.

    ida,
    pelik kan? kalau kita ni dia buat biasa2 je. kalau ngan papa, amboiii...kalau boleh nak berak pon sama2. haihhh~

    ReplyDelete
  7. chumelnye khalish..da besar da die kan..suke tengok rambut khalish :))

    ReplyDelete
  8. hehehe so sweet khalish men tortiesssssssss tu :P

    ReplyDelete
  9. hehe.manjanya khalish dgn papa die ye..
    =) mama jgn jeles2..papa pun sayang mama juga kan.hehe

    ReplyDelete
  10. misz maney,
    hehe. rambut tu harap2 sampai besar la. :)

    kekuri,
    hehe. tu patung faveret tuh.

    ashra,
    hehe. nak buat camne. mama slalu je beralah tau.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...