Followers

Thursday, March 31, 2011

Perkara rawak yang berlaku sepanjang minggu ini.

1. Niat untuk sambung menulis novel (pertama, kedua) membuak2 sekarang ni. Sebab jalan cerita dalam kepala semakin berkembang. Apakan daya, aku masih berusaha untuk membahagikan masa. InsyaAllah ada masa nanti aku sambung.

2. Perut dah makin ke depan. means, dah buncit. amaran awal untuk kembali ke bentuk asal nampaknya. huhu.

3. Malam tadi aku pi kelas erobik yo! dan badan rasa selesa je lepas erobik. maknanya badan aku sesuai dengan gerak tari erobik yang ini.

4. Khalish semakin manja. mungkin kerana penangan cemburu pada adik jaz semakin tinggi. tapi dia sayang adik jaz jugak. cuma tak boleh tengok aku atau en alang dok main2 dgn adik jaz. mesti dia buat pandangan mintk simpati.

5. Jazly dah cerdik. dah pandai sembang2 dan senyum sentiasa.

6. Jazly di taska semakin senang dijaga. Mengamuk hanya jika susu diberi lambat. lain2 masa dia tidur dan bersembang.

7. Selasa lepas kaki khalish tersepit kat pintu. terkopak la kuku ibu jari dia. huhu. ini semua gara2 papa dia tak perasan dia dah tercongok kat depan pintu.

8. Khalish jugak ada masalah kulit montot dia. melecet maybe sebab malam2 dia kuat kencing. tu la...minum susu taknak kalah. satu malam mau 2-3 botol. (oh! baru teringat kena cari pureen corn starch powder sat gi!)

9. en alang dah terer mandikan jaz. siapkan jaz pon dah makin cepat. dah sama level ngan aku. bagus2. senang mama. hehe.

:)
itu je la update terkini.

4 comments:

  1. aiyoh...ingat muncit ada isi baru..hahahhah..jahat kan sha..

    ReplyDelete
  2. wah..erobic best..bersenam sambil berseronok

    ReplyDelete
  3. jaz dah penat sembang sebab tu mengamuk bila lambat diberi susu..
    huhuhuhu.. :)

    alahai kesian abang khalis kukunya tekopak.. :(
    teruk ke dia menangis..
    meh aunty tiupkan sikit ek..

    chiayok en alang...!!!

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...