Followers

Monday, March 21, 2011

Sepanjang weekend aku demam. Tapi tetap gigih jaga anak sekaligus kemas umah dan lipat baju2 yang menggunung.

tajuk dah panjang, takyah la aku huraikan lagi ye. ngee...
kita tatap je gambar2 buah hati pengarang jantung aku ni.

khalish a.k.a abang long yang dah pandai jealous dengan adik jaz. kadang2 kesian juga kat dia bila aku dok kendong jaz sambil susukan, khalish pandang penuh kesayuan. tu la, dulu mama nak bagi susu mama awak tak nak. skang nak main rebut2 ngan adik plak. mana boleh sayang.

adik jaz yang dah pandai demand nak mama melekat je ngan dia 24/7. adoila...skang takde dah nanges slow2 rengek2 ke apa. main jerit kuat2 je skang ni. suka buat aku kelam kabut. jaz, jaz!

haha. rambut terpacak. maybe next weekend kitorang nak cukur rambut budak ni kot. tengok la camne. sayang la pulak. tapi nak cukur sebab rambut dia tebal. harap2 rambut baru keluar akan selembut rambut dia sekarang.

8 comments:

  1. kalau tangan dah start buat keje..mana nak renti dah..hehhee....sinonim dgn org perempuan..

    ReplyDelete
  2. alahai..sian khalish, tp kata dah jadi along kan...heee...

    ReplyDelete
  3. ala2 comeinyaa dak bambam tu....cubit skett...

    ReplyDelete
  4. wah..
    tak sabar nak tengok si jaz botak..
    bolat je.. :)

    ReplyDelete
  5. rambut jaz cantik laaa..sayang pulak kalo cukur...

    ReplyDelete
  6. alahai comelnyer jaz tu kak.tembam..

    ReplyDelete
  7. nik, ha..tu la pasal.

    nad, kadang2 dia cepuk adik dia tau. dia jeles sangat agaknya.

    liey, cubit manja ok! hehe.

    kid, rasa syg pulak nak botakkan dia. huhu.

    maksu, saya suka bagi dia. tapi dalam botol la.

    sha, kan, kan? sayangggg~

    nemo, hehe. thanks dik.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...