Followers

Monday, August 1, 2011

Ish korang ni. Aku ada laaa~

Aku tak ingat sama ada dari email atau chat box...ada sorang blogger yang tanya apsal aku dah lama tak jengah blog dia. Aku cam pelik la...Aku rasa tiap 3-4 entri dia SURE aku tinggal komen. ye la kan. awokk ni bukannya rajin mana nak tinggal komen. takat like2 tu memang awokk gemor bebenor. hehe.

Pastu aku pon cakap la yang aku slalu ada je tinggal komen kat blog dia. Kalau tak pon, aku lalu lalang je.

Skali nak tau kenapa? Sebab dia tak tau aku dah tukar nickname dari PuteriKureKure pada Intan and The Boys.

Adeh.


So kawan, Intan & The Boys tu aku la si PuteriKureKure tu. Ok? Orang yang sama je. Saja je gatal tukar nama. haha.

3 comments:

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...