Followers

Friday, October 7, 2011

Kenapa ko tukar URL intan?

Ramai sangat kot tanya awat aku tukar URL ni. antara sebab-sebabnya adalahhh:

1. Nak tukar angin. Tetiba je wei aku rasa lemas, rimas bila nak taip url sendiri. So kita kasi tukar sama dia.

2. URL lama kan princesstortoise. Aku rasa sempena umur dah jejak ke-30an an an ni aku dah tak sesuai nak berprincess2 lagi dan nak berkurekure dah. Skang kita tubuhkan satu blog yang matang dan sesuai dengan umur. Tapi tetap ada FUN ya!

3. Segan bila kadang2 ada orang tanya apa URL address blog ko? nak sebut nama blog pon aku dah segan. apa lagi nak eja2. hahaha.

4. Biarpon skang sudah tukar URL Intan and The Boys, kalau ditakdirkan aku dikurniakan anak perempuan URL ni tetap aan dikekalkan insyaAllah...


ok korang. selamat hari jumaat ye! jangan lupa berzikir Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah ~


2 comments:

  1. hain intan..ni 1st time datang blog intan nih..hihii..comey laa khalish punye rambut..=)

    ReplyDelete
  2. patut la heran apesal la puan intan ni x update2.. rupenye dh tukar url.. jenuh aku nk cari tau.. hehe...

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...