Followers

Tuesday, June 17, 2008

check this out!

http://gbonegallery.fotopages.com/?entry=1534791&page=4

dan

http://gbonegallery.fotopages.com/?entry=1479974&page=8

serta

http://www.flickr.com/photos/gbonegallery/sets/72157604172990249/






hehehe...
disebabkan gambar2 ida kawen lambat sangat dapat, aku selitkan di sini gambar2 kawen aku yang mungkin ada lagi korang tak tgk. dia ni antara fotographer aku masa aku kawen haritu.

7 comments:

  1. dapat gak tengok gambar aku kawen, hehehe...

    ReplyDelete
  2. cantik2 gambar yg diambilnya

    ReplyDelete
  3. cantiknyer gambor...

    pueh hati kan..

    :)

    ReplyDelete
  4. wei tak reti say thanks ke kat aku..

    ReplyDelete
  5. x abih2 lagi ngan gambar kawin? hohoho...terasa baru jer lagi majlis tu kan...tgk gambar kawin sampai ke tua pun x jemu2...hehehe....

    ReplyDelete
  6. tgk gambar2 kat dlm tu mcm ader muka ceera jerr...dia dtg kenduri intan ekk?

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...