Followers

Monday, June 16, 2008

penat........

aku seperti ini skarang ni...agak keletihan tapi dipaksa buat kerja..huhuhuu........



semalam baru sampai manjung kul 11pm.
sebab banyak sangat berhenti2 sepanjang jalan balek dari kl.
ajik nak pi toilet la..ibu nak pi solat la...
iqa lapar nak makan la..
asik berenti2 ok!
rasanya setiap perhentian yang ada sepanjang highway tu kitorang berenti.
huhuhuhu......

perkahwinan ida dan maiza sangat meriah.
tetiba rasa lega bila semua kawan2 dah nikah.
lepas ni, kira anak2 kawan la plak ek?
:D




mood ayah sangat baik sepanjang wiken aritu.
bagus!
aku pon tenang je dan tak ngeluh2 penat sangat sepanjang kat kl biarpon 2 hari berturut2 kena drive dari putra lestari ke gombak.
mungkin excited agaknya.
member kawen la katakan...


ida nampak sangat gorgeous!
simple but yet meriah.
cam ne tu?
ntahlaaaa......hehehhee..


folks, sori sesangat.
kamera buat hal sepanjang majlis.
gambar2 akan dipublish hanya setelah aku terima gambar2 dari kawan aku, siti.
ok?

14 comments:

  1. saya pung tunggu gambar nie..

    ReplyDelete
  2. apala korang niiiiiiiii.........

    hehehhee..
    aku pon tunggu dah siti ni send..tak dapat2 pon..huhuhu~

    ReplyDelete
  3. hikhik pollar bear tu kiut ^_^

    ha'ah nak tengok gambo

    ReplyDelete
  4. ~ amy pun tak sabar nak tgk. yer la, last jumpa kak ida merisa nie last year. tue pun, cun melecun. apa ntah lagik di majlis kahwinnya. ~

    ReplyDelete
  5. siannyer kat dia... huhuhu, penat sampai begitu sekali.

    ReplyDelete
  6. penat ker wak?

    kita pon sama.
    ekceli... apa yang awak tulis kat komen tuh betul... tp rahsia kita ek ;)

    marilah kita hibur2kan diri sendiri walaupun penat tak terkata :)

    ReplyDelete
  7. salam kena beli camera baru aa

    ReplyDelete
  8. saya dah tengok gambar, gambar natang yang malas tu. Hu, hu.....memang malas betul sejak dua menjak ni. Besh je beruang tu lepakkan.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...