Followers

Thursday, September 18, 2008

jangan lupa tonton "kekasihku seru" malam ini ye!

asik mc je aku ni.
last week, 2 hari.
selasa aritu, sehari lagi.

dalam masa 2 minggu, mc aku dah 3 hari.
gile ah!



tak tau la.
asik pening2 je.
kadang2 ada gak loya2, tapi ringan2 je la.
aku ni memang ada penyakit loya2 sebelum kawen lagi. tu yang tak heran sangat.
selasa aritu, satu badan sengal2. aku panik gak la.
takut kena denggi plak kan.


semalam aku cuti Nuzul Quran.
best gak.
aku demam, tak puasa, dan tolong ibu buat kuih tart gulung.
sambil bakar, cilok sebiji kuih. cukai untuk setiap tray kuih yang kuar dari oven. masuk dalam mulut.
buat sirap sejuk. minum bergelen2.
iqa dengki ngan aku sebab aku tak puasa.
aku tak puasa atas nasihat doktor ok! doc kata tunggu demam aku kebah, baru la boleh puasa balek.
hehehe...~



pagi2 ni aku go tru semua orang punya blog.
(alamak! ada lagi yang tak jengah lagi)
takpe, jap lagi pi jengah jap.

jalan2 kat blog tina, entri pasal honeymoon nya kat redang.
wah! cam best je.
harusla aku meroyan kat en alang jap lagi nak pi sana.

raya tahun ni aku gelarkan raya bajet.
harga minyak turun ciput, harga barang naik mendadak.
so, faham2 la.
kepada anak2 buah ku, duit raya kalian mungkin tiada tahun ni.


baju raya pon maybe recycle atau paling cikai pon, beli sepasang je.
en alang awal2 lagi takmo beli baru. baju nikah baru pakai sekali.
sayang.


aku dan en alang beraya di muar. ikut family aku beraya kat sana.
balek spore pada raya pertama. itu pon balek hari je.
sebab nenek ngan atok aku dah pindah umah.
dok skali ngan mak ana. umah cam sempit.
biasala, singapura. umah flat. tak le besor mana.


tak sabar nak makan mee bandung muar kat bandar muar tu.
terbayang2 kat mata.
nak makan ayam ungkep dan ayam masak kicap buatan mak uda.
marvellous!


kalau ada arnab goreng, lagi best. nyam2!

20 comments:

  1. yeayeay!!! balek singapore! balek muar!!!! huhu!!! :P

    ReplyDelete
  2. waaa..sedapnye mee bandung muar!!
    psssttt, mak kite org serom taw

    ReplyDelete
  3. sudah di check kah? mana tau ada apa2..rezeki raya..hehe

    ReplyDelete
  4. alamak! meleleh sudah bila dgr mee bandung muar d sebut2... isk isk isk...


    take care & get well soon intan!

    ReplyDelete
  5. farina,
    yeay! yeayyyy!!!!

    chocolateaddict,
    sedap tau! lembut aje isi nye.

    orangelily,
    iye? leh la jumpa raya ni ek.
    ;)

    afid,
    lom masanya nak check2 ni. tunggu la kalau2 period lambat ke bulan ni. ;)

    ayu,
    hehehe. sabor je la ek. mee bandung tu memang sedap kan?
    thanks ye. :)

    ReplyDelete
  6. arnab? tentu lauk tu nanti kiut dan comel ek

    ReplyDelete
  7. jangan awak lak tak tengok citer tu malam kang, hehe

    ReplyDelete
  8. maksu,
    maksu makan arnab tak?

    ceera,
    hehehe...kalau boleh, awak ingatkan la kite. sms ke...
    ;)

    ReplyDelete
  9. esok la baru dpt nak tgk pun crite nieh .. online jek kan, kenalah tunggu dorang upload dulu kat internet .. huhuhu ..

    ReplyDelete
  10. yatie,
    takpe2...orang jauh dimaafkan tgk esok. hehehe....~

    intan zura,
    nape? tak suka ke?

    ReplyDelete
  11. cam best je dengar arnab goreng tu...dan...mee bandung muar..waaa rindu nak balik kampung

    ReplyDelete
  12. macam it's a sign pulak. semoga murah rezeki bulan ramadan. :)

    ReplyDelete
  13. gud excuse la, no duit raya hehe. lgpun bukan adat islam tu pun

    ReplyDelete
  14. da sht ker?
    jgn lupa mkn ubt tau..

    sy suka tgk kekashku seru on9 punya..
    tgk kt tv x de ms la..=)

    ReplyDelete
  15. dah...dah jgn citer psl raya...
    nih semangat nk raya membuak2 nih...
    ada yg raya dl kang nnt...
    xtgg abis pose dh sbb dh excited...

    ReplyDelete
  16. euwww sedap ke arnab kak..rase cm xsampi hati nak mamam kekeke

    ReplyDelete
  17. nordee,
    sedap tau! nyum!!!!!!

    nano,
    kite dulu2 sama la..sayang nak makan arnab. tapi, bila dah rasa sekali, memang sedap tau!

    shila,
    sign to?
    hehehe~

    tedungs,
    betul! betul!
    :)

    nemo,
    takde masa? pi terawih ek?

    shafa,
    hehehe..tak tahan godaan rupanya..
    :P

    zue,
    kite pon dulu tak sampai hati. tai skang ni pantang hidang, sure abis!

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...