Followers

Tuesday, November 18, 2008

Air laut hijau siapa celup?

aan tag aku.


" Snap workstation anda..then taruk link blog anda kat bawah gbr workstation anda..tgk contoh yang aku buat nih..begitulah seterusnya sampai bila2..ok..sekiranya tag ini berkembang pasti akan ada byk link2 dibawahya...kalau x..terencat la dia, lastly, tlg pass tag aku ni pd 7 org blogger lain..pass la pd sape2 ye"
---> aan copy paste dari blog yang tag dia, aku plak copy paste dari blog aan.




pandangan dari kanan,



pandangan dari hadapan,


pandangan dari kiri,



gambar2 ni aku dah describe dan cerita pada post aku bulan august dulu. kalau nak tgk, leh la check out kat sini----> my workstation entri


oh,oh! boleh plak terlupa nak tag orang.
patotla rasa peik je entri ni.

ok, jeng jeng jeng!
aku nak tag;

1. shasha (budak ni bizi manjang. huhuu)
2. ayu-amiha (saje je...suka2 gitu)
3. mizzAmy (aku teringin nak tgk ofis org ID nih)
4. kemborku lindosh (jangan nak main tipu2 buat2 lupa plak ek)
5. pak NIL (macam la paknil baca blog aku)
6. dalie (sempena pemergiannya ke kl bulan depan
7. adinda anne (sebab aku dah lama tak lawat blog dia. asik terlupa sajork)
8. nanonan0 (takmo ngelat2 lagi ek)


maksud peribahasa hari ini,

Kemegahan dan kemewahan tidak payah diheboh-hebohkan.

12 comments:

  1. ~ nih hasil snap dari hp baru ker? ahakss....

    kemas jer meja kak intan. meja amy, harus lah bersepah2. ~

    ReplyDelete
  2. waaaa....sgt neat n tidy la meja tuhhh...

    x mcm meja saya...sgt bersepah... :(

    ReplyDelete
  3. quality supervisor..itu yg saya nampak..hehe

    ReplyDelete
  4. same la kite masih menggunakan pc yg beso ni.

    bos! ai nak flat screeeeeen

    ReplyDelete
  5. oh saya d tag lagik..
    baiklah pn sri intan..:)

    ReplyDelete
  6. ~ nama ku ader la. baiklah, akan ku buat kejap2 lagik. hehehe... ~

    ReplyDelete
  7. uiksss...dah byk sgt utang tag ni...

    ReplyDelete
  8. hehehe, mesti before amik gmbr kasi kemas dulu itu meja ... lawa jek tgkkk ... :p

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...