Followers

Friday, January 2, 2009

new header


ok tak?

20 comments:

  1. wah...header baru utk tahun baru ek? berwajah baru...

    cantik, best! :)

    ReplyDelete
  2. ~ dah buat header baru ker? okeyh jer, cun dah tuh. ;) ~

    ReplyDelete
  3. ok sgt tuh... nice... suka tgk... ngeeee...

    ReplyDelete
  4. cantekk..
    tp kan yg,
    kite plg ske gmbar kawen tu,
    klu taruk yg tu 1 pom dah cantek sgt
    :D

    ReplyDelete
  5. maksu,
    ha ah. konon2 sempena tahun baru. ok ek. thanks maksu!

    mizzAmy,
    ok!

    aliya,
    hehehe. thanks.

    nanonano,
    yang, jemu la ngan gambar kawen. lagipon, nanti orang kata, 'budak ni tak abih2 ngan gambar kawen. rentikanle.' hahahahaha!!!

    ReplyDelete
  6. Yo'i mesra banget fotonya! Orang malaysia me...n bukan orang Indonesia! Hiks

    http://www.muarifzaenudin.co.nr

    ReplyDelete
  7. nemo,
    buat sendiri je. thanks to photobucket. hehehe~

    ReplyDelete
  8. hepi new year ye..thanks sb jengok blog saya.
    -Ijamp-

    ReplyDelete
  9. nice..adoyai cmne nk wat nih. nuee bnyk kli try x gak jejadi header cenggitu..try lagik la nnt.hihi...

    ReplyDelete
  10. wah kak. gambar kucing pun ada. hihi. comel je akak ni. tengok header akak, diya dah boleh bet gambar2 tu mencerminkan sesuatu yang akak sayang =D

    ReplyDelete
  11. wadduuh! romantiks banget picturrrenya. aii llooiikkee..

    ehem ehem...

    kehadapan tuan puteri kure2,

    izinkan hamba memohon ampun dan maaf kerana memilih utk menjadi biskut chipsmore... kejap ada kejap tak der... eh, biskut chipsmore ker oreo eh? hamba tak berapa nak ingat la...

    bukan apa... hamba ini adalah sesungguh-sungguhnya hamba kepada bos hamba. setiap hari... ada saja tugasan yang perlu hamba selesaikan. disamping itu, internet connection di ofis hamba ini sangatlah berpuaka gerangannya. diharapkan tuan puteri memahami situasi hamba ya.

    ok girl! selamat tahun baru :)

    kema doakan puteri and alang moga cepat2 dapat baby okeh!

    *hugs*

    ReplyDelete
  12. hakak,

    ku rasa la kan, mu kena rearrange semula gmbr. kasi tersusun sikit. cari pic yg lebih clear. baru ceria. kerana background mu yg pinkish ini ceria gitew.

    ohhhhh ku sorang yg ngomen itu ini. haihhhhhhhh

    dasar mak tiri. haha :D

    hepi new year hakak! :D

    ReplyDelete
  13. sangat ok!
    so lah sweeeetttt...
    kita suker!

    ReplyDelete
  14. nice header

    gambo en.alang kecik2 takder ker?

    ReplyDelete
  15. suke en alang kiss akk tu heheh

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...