Followers

Monday, February 23, 2009

tersilap kira

sebelum ni. aku kata kandungan ni berumur 6 minggu 3 hari.

tapi, bila check kat doc, tgk record lama2, rupa2nya LMPFD aku awal 4 hari dari aku sangka.


so, secara sahihnya, kandungan ni dah berumur 7 minggu. hehehe.


ni baru balek dari klinik desa. buat buku merah tu.
tak sangka banyak jugak prosedure rupanya.
amek air kencing la, amek ujian darah la.

next appointment, 10 mac.
saje nak jugak taip kat sini. senang nak ingat. hehehe~

6 comments:

  1. hehehe dot belajar neh dr pengalaman akk...JGN SILAP KIRa noh hehehe
    take care kak =)

    ReplyDelete
  2. seronoknya, terimbau kembali kenangan masa mengandung dulu :)

    ReplyDelete
  3. ~ tak per la, silap kira tuh beza baper hari jer. dah nak masuk 2 bulan dah rupanya. ~

    ReplyDelete
  4. waaa... best nyaaaa... bila nak jangkettt nih... hohohoho ;p

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...