Followers

Tuesday, March 17, 2009

en alang mengamuk

dari 0175451269: Assalamualaikum wrh matullah. ini intan kan,sy faizul,nk knalan ngan awk boleh?sirius ni.

dari 0175451269: Smbongnye awk,sy tk main2 nk knal ngan awk..tkpelah klu tk sudi.

dari 0175451269: Intan..please.

dari aku: please don't disturb me. my husband know about you. (ni saja nak gertak sket)

dari 0175451269: Sy tahu awk blum brkhwin lg.dan sy tau d mana awk tinggal...sy sirius ni

dari aku: Kalau tau sgt mana aku tinggal,meh dtg umah. Jmpa laki aku trus. Mana la ko jumpa nmbor ni. Kalu btul ko kenal aku,mesti ko tau aku dh lama kawen.


semua sms2 ni aku forward ke en alang.
en alang ngamuk.
call mamat tu.
sumpah seranah dia.

mamat tu kata dia keje polis.
ada kawan dia beri nombor aku kat dia.

tapi aku saspek sebab dia dah kecut perut ngan suara en alang.
en alang kalau ngamuk, gegar bumi ni kejap.
sebab tu dia kata dia polis. ntah2 penganggur agaknya.
takde keje, kaco bini orang.


dan2 tu plak,
en alang suruh aku tukar nombor plak.
e eh. apa ke halnya kan.
orang tu kaco aku, aku lak kena tukar nombor.

mamat tu pon satu hal.
kalau takat nak eja 'serius' pon tak reti.
baik tak payah gatal2 nak kenal2 ngan aku.
boleh jalan ok!


en alang risau. benda2 camni boleh gugat keharmonian kami.
bagi aku, benda2 camni lalat2 je.
kalau tak layan, lama2 dia berenti sendiri.
tapi dah nasib mamat tu la kan.
en alang dah sumpah seranah dia. cukup bekal kata orang.
huhuhuhu.

kalau korang, apa korang buat?

oh. nombor mamat tu saja je aku nak jaja. kalau korang nak tumpang sekaki sumpah seranah mamat tu pon boleh. aku alu-alukan.

19 comments:

  1. hhahahah..padan muka...kita pun byk kali kena...main tembak2 je no cakap nak berkenalan..tapi intan ni dia siap tahu nama lak ek...hehehhe...

    ReplyDelete
  2. hahahaha

    alamak, taknak cemarkan no kita plak..

    ReplyDelete
  3. kak,
    ckp tahniah kt en.alang..
    padan muka mamat tuh,
    kacau lg bini org..

    ReplyDelete
  4. ~ hahaha... amik ko kena jaja number kat sini. sia-sia jer mamat tuh. maybe dia kawan kepada kawan kak intan kot. nak berkenalan, tapi dah tersalah org. ~

    ReplyDelete
  5. hahaha...padan muka dier....baguz en alang hampuk orang tuh...kalau laki kiter pung, akan kol dier jugak....

    babe...kalu tukar no phone...cakap tau...

    ReplyDelete
  6. keh keh keh! sape la mamat tuh

    ReplyDelete
  7. hek eleh... apakah? mamat tu menopos kot? hahahhahaha.... padan muka dapat rasa gempa bumi en alang... hehehehe...

    ReplyDelete
  8. bagus bagus...akak sokong en alang nyer usaha gitu...elok kena sumpah camtu...baru dia tau laki si intan ni camane...hiksss.....

    ReplyDelete
  9. haha.
    gila bagus en alang.
    at least dia nk maki2 sumpah seranah.
    ada org tu biarkn je.kata tu hai kecik.mmg xpatut.

    ReplyDelete
  10. cam bebudak bru abes skolah je mamat ni,
    huhuhu

    ReplyDelete
  11. tak tahu nak ckp apa, tapi memang kes benganglah, tak ada angin, dia plaks datang goyang2 pokok... huhuuhu, sohih tak dak kerja.

    ReplyDelete
  12. kalo dia reti eja 'serius',leh kenal ngn akk la yek?hehehe

    wat bodoh jek,kalo trk sgt,report je polis..

    tkcr!

    ReplyDelete
  13. padan muka budak tu! polis konon!

    ReplyDelete
  14. salam intan, samalah masa awal2 dah kawin dulu .. mmg ada sorang mamat polis nieh dah lama kenal asyik kenen2 kita aje .. last2 terus hubby call bgtau jgn kacau sume .. terus senyap sampai skang .. benda cam nieh tak payah amik serius sgt .. kalau tak tepuk dua tangan mana nak ada berbunyi kan :)

    p/s: minta antar details kat zettbett at yahoo dot com ye .. masuk dlm blog kita ..ada anncouncement pasal winner quiz .. thanks ..

    ReplyDelete
  15. sirius. jawa neh. sirius!

    tanak la jawa. hahahaahah

    ReplyDelete
  16. uiks.. sayang lah nombor fon... lama dah pakai.. takkan sbb lalat tu.. kena tukauuu... ignore je lah....

    penah gak jadik camtu... sbb syg no fon... lelama lalat tu bosannn... terus senyap sepi... tak rugi pun mau beli lain nomborrr... kan.. kan.. kan...

    so.. selamat lah nombor fon tuh... hingga kini selamanya lah kot... ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  17. huhu. macam boleh bayang camne en alang mengamuk.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...