Followers

Thursday, April 9, 2009

tiada unsur lucah di sini. hanya repekan merapu je.

amboi2 korang.
kemain lagi ek.
konon malu la, segan la.
tapi baca gak ek.

udah ku bilang dari awal entri.
entri tu ada kelucahan.
:)

harini agak sebok. sempat makan mamee monster dan minum ribena je.
skang ni dahaga air pepsi. (tapi takleh minum maaaa~)

tak tau nak apdet apa, tapi aku merapu repek je la ye.
oh, semalam aku, en alang dan 2 orang budak ofis pi tgk fast and furious 4.
best aa gak. full house panggung tu.
dapat plak ramai mat2 motor yang tengok skali, time pompuan2 seksi body cun melecun kuar je, semua dok sorak2.
en alang sengih2 je. aku tau dia tgh tahan nak sorak jugak.
berani dia nak sorak2. mau aku tarik telinga dia kang.
okla citer ni. sebab all original character muncul balek. so, fun la jugak.

oh. lepas beli tiket wayang petang tu, aku singgah kedai buku.
teringat kat majalah iremaja yang ada kuar artikel pasal ceera.
so, tengok2 memang ada majalah tu.
terus rembat dan tunjuk kat en alang.
aku suruh dia teka siapa tu.
dia muka cam pelik2.
ni ceera kan?
aku sengih2. ingat jugak dia rupanya.
so, ceera. sila bangga ok. sebab semata2 ada awak dalam mag tu, kite beli tau!
hehehe.

oh. hari ni dah kamis. penatnyeeeeee........
rasa nak balek tido je.
keje banyak, badan saket2 sebab kerusi panggung tu keras.
tapi, nak tak nak kenala kerja keras sket.
harap2 bos aku nampak la kerja keras aku ni.
bagi gaji up banyak sket tahun ni ye bos!
oh. dan kalau bolehla, kalau sudi, boleh la bagi pangkat saya up jugak ok!
hehehe.

sat gi nak pi amek parcel kat poslaju.
malas tul nak lunch. kalau boleh nak makan mamee monster hari2.

5 comments:

  1. eh eh

    memang vangga la.. tak sangka dia masih kenal.. hehehe

    ReplyDelete
  2. haip..biasa ni nk mkn mamee monster jek..g mkn nasi..baby tuh nk mamam juge..bg die mknan berkhasiat sket..hehehhe

    ReplyDelete
  3. maksu okeh jer... ala-ala merangsang minda gitu, otak kiri katanya ;p

    ReplyDelete
  4. ~ siannya, pregnant2 pun busy buat kerja. take care kak intan.. ;) ~

    ReplyDelete
  5. mamee monster xleh makan hari² tau tak elok untuk kesihatan lagi satu takut lak bertukar jadi monster....hehehe gurau jer...:)

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...