Followers

Monday, April 6, 2009

gambar profile terbaik

tag ini datangnya dari ceera the businesswoman.
oh, korang2 yang sukakan baju2 yang hip dan terkini, boleh la singgah ke blog ceera ok.
tantek2 ooo...
aku suka je design2 semua baju2 tu.
tapi apakan daya, gue mengerti keadaan diri ini.
udah seperti kapal star cruise dah.
besar ya rabbi.

tag bermula,
1. Letakkan gambar profile anda


tak tau ni gambar profile yang ke berapa ntah. slalu sangat tukar ganti. sebab tak jumpa yang sesuai. huhuhu.

so, tak dapek la nak buat history pasal gambar profile yang lama2 tu. sebab tak ingat dah pon.


2. Terangkan apa maksud gambar itu

hmm...apa maksud ek? aku pecaya satu gambar ada seribu makna. so, dalam gambar ni ada makna (bagi aku la kan),
a. aku dengan muka manja la kononnya
b. en alang tenung aku
c. aku 'bangga' dengan cinta kami
d. en alang sayang aku so much!
e. gambar perasan cun (uwek! uwek!)

hahahahaha!


3. Kenapa pilih atau letak gambar tu?

macam aku kata sebelum ni, gambar ni adalah gambar perasan cun. hehehe.
dan susah tau nak ada gambar muka aku ala2 manja camtu. slalunya, keras kaku jek.

gambar ni diambil masa dalie kawen. pengantin sebok berposing kat bilik, kitorang sakan bergambar kat depan pelamin.

4. Tag 5 lagi blogger
aku nak tag mereka2 ni,
a. nenekrock
b. julietAnna
c. zuraida
d. dalie
e. mizzAmy

ok? korang buat tau. pada yang berminat pon, leh la jawab tag ni. sonang yoooo....

4 comments:

  1. ~ pagi2 dah kena tag lah. gmbr profile kak intan yg tuh memang sweet. kalau amy pun berbangga ada gmbr camtuh. opppss, bila dah kawin lah kan. :P ~

    ReplyDelete
  2. nk tgk org kat F1?
    tgk kat blog. hehe...
    =)

    ReplyDelete
  3. tapi gambar tu sangat sweet la.. hehe

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...