Followers

Thursday, May 14, 2009

blog ni, hidup aku

tag dari ibu baru, norash.
kawan keje kilang ayam dulu.
tapi, skang ni dia dah keje kat library desa.
banyak kenangan aku ngan mak budak ni.
masa tu masing2 solo lagi.
dan kami sama2 bertemu jodoh kat kilang ayam tu.
sape kata kilang ayam tak best?
best apa. dapat jumpa en alang yang gagah lagi ganteng.
kehkehkeh.

oh. ni kilang ayam tau. kilang proses ayam.
bukan reban bela ayam.
:)


ok. nak jawab tag, macam2 aku repek plak nih.
jom start jawab tag.




1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
nama blog ni princesstortoise atau puterikurekure. nama ni dipilih hanya sebab aku dan kawan aku (suzy) masa skolah suka ejek masing2 kura2 sebab pakai tudung ke depan sangat. huhuhu~

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
sama je dengan nama blog. malas nak fikir nama lain. huahuahua. sesungguhnya aku ni memang pemalas lipas.

3. Apakah method penulisan dalam blog anda?
campur2. semua ada. sedih, happy, kehidupan aku dan en alang. family. entertainment. info. berita. wah. semua ada. kehkeh.

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
hehehe. pernah rasa sekali. sebab masa tu rasa semua kawan2 blog macam tak singgah sini je. memang poyo abis la masa tu. tak pasal2 nak emo tak kena tempat. ngan kawan blog pon nak emo. bengong ke hape.

5. Apa pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
blog dia pasal baby Tasnim. baby Tasnim yang aku jumpa tatkala umur dia 2 minggu dan dah tak jumpa2 lagi skang. rindu ooo....

tak nak tag orang. penat tag orang, orang wat tak layan je. (hahahaha. emo lagik.)


buat smua yang beri petua dan pesanan, terima kasih banyak2. seronok ada orang yang care ni. hehehe.

oh. buat lis (takde blog ke yang?), post kitorang berkenalan adalah ini:
http://princesstortoise.blogspot.com/2008/04/5-perkara-yang-pertama-kali-terjadi.html

entri ni kat blog lama. kalau nak tau lebih lanjut, check out la satu2 entri kat blog sana. gile malas aku ni. suruh orang plak. huhuhu.

2 comments:

  1. maksu sejak tahu pasl blog, mmg enjoylah. tapi sekarang mcm kena sindrom tak de mood... huhuhu, mcm dipaksa2

    ReplyDelete
  2. sib baik x tag sesapa..
    tapi lawak la jawapan awak..
    ahhaaaa

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...