Followers

Wednesday, May 6, 2009

jangan marah ek

aku dah open to all pada sesape yang nak masuk baca kat permata kami
sebabnya, semalam aku perasan,
nuffnang tetiba tukar status aku dari gliterati kepada ordinary jek.

hangin la akak kan.
terus bagi aduan kat diorang.
skali arini diorang reply, rupa2nya sebab aku private blog,
so, diorang anggap macam aku tak nak jaja iklan diorang.
camtu la.

so, demi untuk meningkatkan pendapatan kami sekeluarga,
aku bukak blog permata kami pada semua.
pi la jengah2. tak private dah.
huhuhuhu~

8 comments:

  1. tula asl sy nk mask aje private
    yeahhhhh dh open tu all laaa
    mace2 hiks

    ReplyDelete
  2. wah2,baby pun dah ada blog ;)

    Saya link akak ;)

    ReplyDelete
  3. wah..... cayalah, masih status embrio kan, dah ada blog dah.. better ajar dia typing as soon as possible ek :)

    ReplyDelete
  4. udah jawab tag gambar kahwin :)

    ReplyDelete
  5. untungnya baby H....lum kuar tgk dunia dah ader blog sendiri...cayalahhhh....:D

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...