Followers

Friday, December 11, 2009

pepagi lagi dah mengah!

akibat turun naik tangga.
turun 3x,
naik 3x.

tetiba rasa kain baju kurung ni agak menyesakkan.
mungkin kerana termengah2.
atau aku dah semakin menggemuk?
pepagi dah breakfast nasi goreng kampung ngan telur mata kerbau. nyam2!

ok, think positive.
ni baju adik (iqa)
tang pinggang memang kecik sket dari baju aku.
hahahaha. ayat penyedap hati.

selangor cuti ek hari ni.
bestnye korang!!!
jeles ai.

ni sat gi khalish ibu tinggalkan kat ofis.
sebab ibu dan adik2 kena antar kereta basuh kat kedai.
ayah nak balek harini.
takkan nak bawak baby ke car wash pulak kan?
panas melahang weiii...cian anak aku.

wah! first time bawak anak ke ofis.
harap2 by that time bos aku kuar.
segan la wei.

7 comments:

  1. wah..khalish pun nak masuk ofis mama ye..khalish ibu ko ngasuh ye..best la ko..

    ReplyDelete
  2. amy pun jeles dengan mereka yg sedang bercuti suka-ria tuh.

    btw, khalish nak g ofis? mesti ramai yg kerumun nanti. heehehehe....

    ReplyDelete
  3. wow - bestnyer...

    zie tak kira - zie suka betul bila aisya datang ofis hari tuh. Saja bawak dier naik - and then parade satu office...

    Suka sgt bila org asyik layan dier je....tetapi Aisya hanya layan lelaki muda saje. My bos lelaki tua - dier kurang berminat - Alhamdulillah....

    harap takde kes Aisya nak kawen lelaki tua disebabkan harta -

    *tetiba.....*

    ReplyDelete
  4. msti kne kerumun khalish dtg ofis....

    ReplyDelete
  5. maksu kerija, sbb opis ni in kl... huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. bestnye bole bwk anak g opis...
    aku pun kalu bole nk je bwk anak ke opis....weih bj khalish yg kt our hero tu...serope cam hero anak aku punye baju...ekekekekek

    ReplyDelete
  7. tahniah eh untuk anak pertama. tumpang gumbira ;) (sori lama tak buzz, ruang dan waktu tak mengizinkan)

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...