Followers

Tuesday, February 2, 2010

ngehngeh~



hehehe.
(gelak gataiii!)

mari kite beronline dari umah!
ho yeahhh!!!
:)

16 comments:

  1. wahhh. dah boleh on9 hari2 la ni yek. hoyehh. dapatla update psl khalish hari2 ni.

    ReplyDelete
  2. ooo...bleh online mase khalish bangun berjaga...ehehe...

    ReplyDelete
  3. wah wah waaaahh!!!!
    kita lak yg xcited ni.. apsal ek?
    ahhahaaaa

    ReplyDelete
  4. ekekeke
    yg gelak gatai tu tak tahan tuh

    ReplyDelete
  5. amboiii.. makin jauh perjalanan dalam bidang online!

    ReplyDelete
  6. laju tak?
    dulu sebok rasa nk guna broadband.
    tp ada org ckp laju.. ada org ckp slow.
    depends pd area la kotnya ek.

    ReplyDelete
  7. vagg,
    ikut area la laju ke tak tu. cam umah ibu kite, kadang2 laju, kadang2 slow gak. tak tentu.
    :)

    biasala. technology takes time. hehehe~

    ReplyDelete
  8. ahhahaha. potong pon tak guna kalo takleh pakai. tapi potong tu mmg wajib laa, untuk kebersihan.

    err, maksud aku kebersihan peti surat laa supaya tak dpenuhi kertas2 bil tertunggak. huhu.

    kalo pakai p1, bill statement on9 jek. lalalala...

    tapi takpe, yang penting boleh hapdet entri serta on9 fesbuk sampai muntah.

    ReplyDelete
  9. wahh.... best nyer!! leh online sentiasa 24hours. :P

    ReplyDelete
  10. dah leh online dari umah mesti semangat giler nak blogging ek..hehe

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...