Followers

Tuesday, March 9, 2010

lagi 5 hari...berdebarnya....~

ya Allah...dak mok mana ni? hehehe~
masa ni baru lepas pakai inai. dengan baju tidor, selamba je jalan2 satu rumah. semua orang tegur ok. hahaha. memang tak semenggah! rasanya masa ni diorang ramai2 tengah isi goodies dalam bag kot.


sebelum pi masjid nak akad nikah, amek gambar dulu. 
awat aku tak tengok kamera ek? hmmm...
bila tengok2 balek. baru aku tau...betapa mok2nya aku dulu eh.
(selama ni tak sedar diri..huhuhu)


en alang yang keding. skang ni kire ok la badan dia takla kurus cam dulu.
sedang2 je.
:)

apsal aku tunjuk gambar kawen kat korang ek?
sebabnye....

lagi 5 hari nak anniversary kitorang.
yang ke-2.

13 comments:

  1. I read this forum since 2 weeks and now i have decided to register to share with you my ideas. [url=http://inglourious-seo.com]:)[/url]

    ReplyDelete
  2. wah wah wah, terkenang zaman nak bernikah dulu yer..mesti berdebar giler yer..

    Aarin doakan moga berbahagia selalu, jgn merajuk2 sgt tau!!

    ReplyDelete
  3. org makin mok2 lps kawen branak..tp akak makin selim ok....syabbas!!

    ReplyDelete
  4. xpa, biaq mok2 b4 kawen!hahaha..pas kawen n beranak selim ok.
    beshnya..ada plan nk gi mana2 ke?hehe

    ReplyDelete
  5. intan lepas bersalin nmpk slim laa apa rahsia

    ReplyDelete
  6. wahhhhhhhh...
    kejap nya masa berlalu
    kuning diraja lg haaa

    ReplyDelete
  7. kite kahwin sama tarikh..13/3 ke?

    ReplyDelete
  8. yeaaa! tahniah

    moga terus saling berkasih sayang dalam pembinaan rumahtangga bahagia :)

    ReplyDelete
  9. aarin,
    majuk tu wat tambah rempah je aarin. hehehe~

    N,
    dah tak slim daaa...mok2 dah skang ni. huhuhu~

    cik ah,
    tunggu ok! ada plan dalam pale otak ni ha. hehehe~

    nurul,
    awak tu yang slim. kite turun kg sket je.

    hana,
    hehehe. hana kawen kaler apa ek?

    farah,
    kite kawen 15 mac. :)

    maksu,
    tenkiu!
    :)

    ReplyDelete
  10. hehe pic 1st tue penuh keriangan di situ:D

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. bgs la dah makin selim...muehehe kejap je dah nak dua tahun...moga kekal bahagia smpi bla2 k...hehe

    ReplyDelete
  13. Hye kak Intann...

    Wahh.. berseri seribu muka mama khalish ek pic yg pest tuh.. nampak bahagia sgt2..

    Pieka harap kak intan & en alang akan bahagia hingga ke anak cucu..

    Amin....
    Anniv nie ada seprais2 tak?? hihihi..

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...