Followers

Tuesday, April 27, 2010

breakfast kat kedai pak tam, kg. sitiawan

ni masa hari isnin cuti birthday sultan perak.
ada misi ke suatu tempat.
tapi sebelum tu, pi breakfast kat kedai roti canai faveret. warung pak tam.

layan gambar je la eh.
:)



iqa. letak tangan kat pipi tu memang disengajakan. untuk cover jerawat. hahaha~


pasangan sejoli. kali ni kami anak beranak bertemakan petak2. hohoho.


budak baru bangun tido. termenung. kadang2 papa dia suka panggil dia ikan temenung. ntahape2.




minuman kami. 



ibu yang asik lari2 muka takmo ditangkap gambar. haihh!



antara pemandangan yang boleh dilihat. (ayat buku sudah keluar daaaa)



warung pak tam yang slalu penuh. ni kitorang dok kat luar warung ok. huhuhu~


sejuk mata memandang. best wooo pekena roti canai kat tempat macam ni.

eh, mana gambar roti canainya?
hahaha. sori ye kawan2.
roti canai tak sempat nak diambil gambar.
sebab masing2 dah kebulur, terus je ngap.
bila dah abis, baru terpinga2 nape aku tak amek gambar roti canai.

hehehe. okla, sebab aku baik hati,
koran leh jengah kat entri aku yang ini untuk cekidout roti canai tu.
serius wei...kuah kari ikan dia adalah terbaikkk!!!
:)

4 comments:

  1. ooo yang ini saya pernah pegi intan.. dia jual roti canai dan nasi lemak yg dlm bakul tu kan. izzah suka sgt roti telur dia.. selalu abis jer dia makan..tp kan selalu ramai org kan kat sini..

    ReplyDelete
  2. mmg layan, saya pergi masa hari ahad tue.. nak tambah lagi tapi malu ngan abah oiii, katanya bila nak diet nie!!
    Terasa ok..

    ReplyDelete
  3. wuu..takde gambar roti canai pon dah rasa nak makan ni..air berlayer2 susu asing tu menggamit memori kedai kopi kat kg.huhu

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...