Followers

Tuesday, June 22, 2010

Jengket

fyi, khalish ada suatu kelainan yang sejak lahir memang dah ada.
ibu jari kaki dia akan terjongket dengan sendirinya.
even pakai stokin, akan nampak ibu jari kaki tu terjongket. hehehe.


 
lihat saja ibu jari tu. terjongket jengket. ni mesti terkenan masa peknenkan khalish, aku suka ejek papa dia. papa dia kan jenis penggeli. aku suka ajuk dia geli2. last2 turun kat anak. huhu~

10 comments:

  1. huhuhu..bahaya gak masa pregnant ni kan..semua nak kenan.huhu

    ReplyDelete
  2. gitu plak ek? xpelah, asalkan khalish hensem lagi..

    ReplyDelete
  3. comel apa? pelik dari orang. hehehe...

    ReplyDelete
  4. alamakk...nnt watashi kena jaga mulut watashi pasl gigi king
    mcm arnab.hihihi

    ReplyDelete
  5. ahahaha..
    Anak saya pulak suka genggam jari kaki..
    Sama la macam saye jugak.

    Sila gelak okehh

    ReplyDelete
  6. terjungkit² ..yg penting comey

    ReplyDelete
  7. hahaha kiut lar!!!! Ni Khalish terpijak ulat ke hapa ni? Haha!!! Stay kiut Khalish!

    ReplyDelete
  8. hehe.comel la..ada trade mark =)

    ReplyDelete
  9. alaa..comel nyerr kaki..alamak..ley tkenan2 ekk..kne jage nti...

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...