Followers

Monday, August 30, 2010

Esok Hari Kemerdekaan. Ramai yang cuti ke?

kat umah agak meriah kala ini. ajik dan iqa ada temankan ibu kat umah.
so, hati meronta...batin terseksa la jugak terpaksa datang keje hari ni.
kalau ikutkan hati, lama dah minta cuti. tapi disebabkan cuti tinggal berapa kerat je, nak tak nak terpaksa la bekerja harini. kalau tak, mesti cuti aku dah straight 5 hari wei. haha. sorga!

 malam ni tak tau lagi nak pi lumut ke tak. konon2 ada pertunjukkan bunga api menjelang jam 12am nanti. entah ye ke tak tu.
cam tahun lepas, hampeh ok. penat2 je tunggu sambil menguap2, tapi sejemput bunga api pon takde.
haha. takpon aku ajak en alang jalan2 kat pasar macam uptown tu je kot.

korang dah abis borong baju2 raya ke? aku tak beli apa pon lagi untuk diri sendiri. takat baju raya yang ditempah tu je la. hmmm...~
aku recycle je baju tahun lepas. tak kuasa ok nak beli2. sebab perut dah ala2 nampak la jugak kan. nak pakai baju kurung, perut dah ke depan. nak pakai baju maxi, aku ni tak kenan sangat.
so...hmm...tengok la dulu camne.

keinginan untuk menjamah nandos belum tercapai lagi. harap2 sebelum aku beranak, dapat la jamah walau sikit. terlupa nak pesan kat ibu dan adik2 belikan nandos kat kl tu haa...haihhh~
doakan aku ok!

6 comments:

  1. maksu mesti pakai baju kurung, tak suka maxi, nampak gelobos.... yea yea , esok cuti

    ReplyDelete
  2. tak per kak intan, baju raya tuh tak penting mana pun. budak-budak kecik je excited bab2 baju baru nie. amy pun, pakai baju yg sama je nanti. hehehe..

    ReplyDelete
  3. huuu..merdeka husband xcuti..sia kene outstation lagi. kene tinggal. huaaaa

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...