Followers

Monday, August 16, 2010

Gelagat anak bujangku.

gelagat khalish bersama mr.Tt kesayangannya. mr Tt tu dah kaler itam2 kelabu ok. nak basuh minggu ni. haihhh...~
tengok video ni, rindu pula kat dia.. pada sesiapa tak dapat tengok video ni, maaf banyak2 ye. dan video ni tunggang terbali. maaf didahulukan. :)


video

10 comments:

  1. yang..
    kepala kiter dah teleng tunggang trbalek dah ni..
    cmne nk betulkan?
    :p

    ReplyDelete
  2. alahai..comelnye.. ^_^
    hr ni besday akak ke. Selamat Hari Lahir! :D

    ReplyDelete
  3. ya ampun.....chomeyyyy nya!!! tersenyum sorang2 dah kat depan pc nie. geram plak tuh tengok dia.

    ReplyDelete
  4. intan tau tak ..*sob..sob.sob...
    kalo letak vid je,hana mesti meroyan nk tgk.

    tapi mlang tak dapat tgk..sbb kena block

    antar email leh?
    ahahahaha

    ReplyDelete
  5. intan tau tak ..*sob..sob.sob...
    kalo letak vid je,hana mesti meroyan nk tgk.

    tapi mlang tak dapat tgk..sbb kena block

    antar email leh?
    ahahahaha

    ReplyDelete
  6. hehehhe...nyaring suaranya...

    ReplyDelete
  7. ehh...ehh..beriye2 die men gn mr Tt die tuh...

    ReplyDelete
  8. abih la..mr Tt..dah tunggang terbalik jugak die :D

    ReplyDelete
  9. sakit leher teman... suara yang penuh dengan kegembiraan

    ReplyDelete
  10. kid tak boleh nak upload video lagi la...!!
    any tips?

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...