Followers

Tuesday, September 28, 2010

OK. Korang leh wat judgement sendiri di sini.

aku, ibu dan rakannya. tahun 1982.

aku. muka cam jantan ganas eh? haha.

anak kesayangan. 2010.


apa yang beza/sama antara kitorang? sila la listkan satu2 eh. siapa dapat listkan dengan banyak dan betul akan dapat flying kiss dari khalish. haha.

12 comments:

  1. Tengok betul2 mcm rambut tu sama curly ek ngan rambut u. . .n sma2 cute. .

    ReplyDelete
  2. eh..ingatkan tu gambar khalish..agagga..sama kot..ngeeeee

    ReplyDelete
  3. sma tang rambut, mata muka semua la..tapi hidung cam lain ckit la akak kn2 hahah

    ReplyDelete
  4. eeeeeeee samala ngan mama dia khalish ni.. rambut sama, badan sama.. montel sama... yg lainnya khalish suka senyum tp mamanya masam .. ehhehehhe

    ReplyDelete
  5. hehe.ada iras la k.intan..tang rambut tu.tp rase2nya k.intan lagi tembam la..
    emm...

    ReplyDelete
  6. ya ampun.... mmg sama lah. hahaha... especially tang rambut tuh. cuma mata, tak leh nak ckp sama ke tak. bulu mata khalish lentik. tuh ikut saper plak?

    ReplyDelete
  7. sama sangat, takleh beza dah, hehehe

    ReplyDelete
  8. sama sangat, takleh beza dah, hehehe

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...