Followers

Tuesday, November 9, 2010

Diiktiraf blog comel? Auwww...malu ai.

Apa yang comel kat blog ni cheq pon tak tau la. maybe sebab anak bujang tu kot...sebab tu orang kata blog ni comel. apapon Desire Queen a.k.a Nik, terima kasih banyak2 sebab bagi award ni eh.



ada tagging pantun kena lengkapkan rupanya...haha. baru perasan ni nik oi...

_______________________
_______________________
memang aku rasa blog aku comel,
kenapa korang jealous ke?


so, ini jawapannya...

raju pergi ke kedai pak mail,
bersama ah chong membeli cuka,
memang aku rasa blog aku comel,
kenapa, korang jealous ke?

haa...boleh tak ni? boleh la ye nik eh. asalkan ada perpaduan 1 malaysia gitu...hehe.

ni aku nak tag orang-orang yang menjadi top commentator aku stakat ni.
1.  princess N
2.  mrs. spicy
3.  mizzAmy
4.  @e_da
5.  Mak Su
6.  Super Nia Hana
7.  munies
8.  shasha
9.  zie

harap sudi la terima award tak seberapa ni. jangan lupa lengkapkan pantun tu ye! :)

9 comments:

  1. muahahahaha...
    best la pantun tuh..
    klaka jek.. hehehe...

    ReplyDelete
  2. eh?? sejak bila lak jadi top commentator ni?? tak sedar pun...gagaaagga

    ReplyDelete
  3. zie tu saya ke? betul ke? tak percaya nye....

    ReplyDelete
  4. hahaha..pantun tu susah sikit nak buat=p

    ReplyDelete
  5. weee....blog comel...aduh mak..ade pantun...da lame x wat pantun2 ni...kikiki...tq kak!

    ReplyDelete
  6. tq.. tq dpt blog chomelll suka....

    ReplyDelete
  7. congratz dpt award comel. mmg comel pun blog awk :)

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...