Followers

Wednesday, December 8, 2010

Khalish: Main wayar

selamat pagi semua! puas tak cuti awal muharram semalam? amboi...ramai yang bercuti2 sakan ye? mama saya jeles kat auntie2 dan uncle2 yang dapat pergi bercuti ke melaka la, genting la, langkawi la..

tapi takpe. papa kata tunggu mama abis pantang bersalinkan adik khalish nanti baru la nak ke mana2. skarang ni mama nak berjalan jauh sikit pon dia dah tak larat. kesian mama.

ok. ini egilaan khalish skarang. khalish sukaaaa sangat2 main wayar. apa jenis wayar pon. khalish boleh main wayar ni sampai sejam tau. khalish main tarik2. khalish pon suka tengok wayar tu bergumpal dan perhati camne nak leraikan wayar2 ni.

headphone ni dah rosak. sebab tu mak uda khalish bagi khalish main wayar headphone ni. selain dari wayar headphone, khalish suka jugak main wayar laptop. tapi papa mara kalau khalish main wayar laptop. 

7 comments:

  1. klu zarif..
    pntang tgk wayar trus msuk mulot..
    grrr...

    ReplyDelete
  2. N, hehe. dia suka main wayar. tapi kena slalu tgk2 sebab risau terbelit ke apa ke kan.

    na, khalish sib baik tak suka makan wayar. dia suka masukkan kain dalam mulut. pelik2.

    ReplyDelete
  3. anak kecil mmg suka explore kan..

    ReplyDelete
  4. tula dia. memang explore. tapi benda bukan2. hehe.

    ReplyDelete
  5. huhu..dia tgh belajar tu..tp kene tengok selalulakan..nanti benda lain pulak dijerutnye

    ReplyDelete
  6. farah, memang kena peratikan pon. tak senang nak tgk tv tau.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...