Followers

Friday, July 22, 2011

Tag: Draw and describe yourself

Kena tag by Alia.
biarpon aku nombor ke-62 dia tag, takpela...ku buat jugak sebab nampak fun!
:)


This is me today. Aku tau korang tengah gelak kaw2 punya sebab lukisan aku buruk. yela...aku memang tak reti lukis2 ok!

1. Harini pakai apa yang sempat capai sebab leka main dengan jaz sampai lupa nak gosok baju kurung.
2. tudung kelabu, baju biru, seluar hitam??? hahahaha~
3. baju ni sebenarnya adalah baju maternity. tapi boleh je pakai di hari tidak mengandung. :)
4. motif tangan letak belakang? sebab tak reti lukis jari2 ye puan2. hehe.
5. terlupa nak letak ada garis reben hitam kat tengah2 baju. kira halal la ye.
6. tudung tu kelabu bercapuk2 hitam sebenarnya. tapi tak reti nak buat kaler capuk2 tu.
7. muka harus bulat sebab saya adalah boooolat! :)
8. seluar hitam tu 'tersarung' ibu punya. bila sampai ofis baru sedar yang seluar ni senteng sket. huhu.


haha. ntahape2 je aku describe diri aku. so...giliran korang pulak ye buat tag ni! :)

mereka2 yang bertuah adalah.......









KAMU SEMUA!
ye...KAMU YANG MEMBACA, MENGOMEN, LALU-LALANG DI SINI!!!
KAMU!!!!

:)


sila la ye buat tag ni. seriously...benda ni fun! :)

No comments:

Post a Comment

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...