Followers

Thursday, October 13, 2011

Perkara yang berlaku bulan ini

1. Malam tadi first time en alang tido awal dari aku. Hahaha. Lepas tu rasa macam terpinggir bila terkebil-kebil dalam gelap sorang2 takde kawan nak borak.

2. Setiap pagi skang ni bangun jam 6pagi. Tapi akan paksa en alang mandi dulu, then anak2 mandi baru mama dia yang mandi. Punyala malas gila nak mandi weiiiiii~

3. Dah rajin buat breakfast. Haha. Sejak stay umah ibu dah 2 tahun rasanya inilah bulan yang aku paling rajin skali. Masak breakfast untuk suami dan diri sendiri.

4. Rasanya berat naik mendadak. Malas betul nak timbang berat. Tapi kena timbang gak sebab dah masuk cabaran diet tu. Haha. Masuk just saja suka2 meriahkan majlis je.

5. Kat sitiawan dah bukak restoran vanggey yang femes kat ipoh tu. rasa makanan adalah sedap tapi harga humangaihhh...memang standard harga mamak kat kl. hehe.

6. Ramai rasanya yang tak tau aku tukar URL ni. takpela. pandai2 la diorang nak cari aku. fb dan twitter aku sentiasa ada kalau diorang nak carik. :)   *bajet ramai followers. haha*

7. Adik Jaz dah pandai nak melekat je ngan aku. Kalau kat umah tu even aku lari pi wat susu jap dalam bilik and dia kat depan umah, sanggup ni dia merangkak ke belakang cari aku sambil mulut sebut mamamamamamamam. entah sebut mama atau mamam aku pon tak tau. haha.

8. Khalish dah tinggi sangat2. Letak apa je atas meja atau kabinet confirm dia leh capai. Semalam dia capai frame gambar dari kabinet. Terkejut gile.

9. Skang ni kalau dapat yong tau fu hari2 pon takpe. macam ketagih. tapi adakah kau kaya sangat sampai hari2 nak makan luar? hahaha.

10. Kereta aku ada banyak nak kena betulkan. tayar 2 bijik depan dan botak. stereng dah tercabut2 benang, perlu diganti. Air-cond dah panas, kena servis. Tingkap perlu ditinted sebab kesian budak2 menahan panas tiap kali masuk kereta. Hoihhh...turun la duit berkoyan2 dari langit supaya leh aku repair kereta ni. Huhuhu.

11. Maybe skang orang tengok aku macam senyap sikit kat fb dan twitter. Tapi aku sebenarnya addict kat 1 secret group kat fb dan group I ♥ Manjung. Slalu aku lepak situ je.

12. Sejak tukar URL blog ni rasa diri makin matang. Dah rasa macam mak2 sangat dah. Apakah? Hahahaha.




2 comments:

  1. tang duit turun dr langit tu yang best hihi...ita nk jgk!!! :P

    ReplyDelete
  2. ita, hahaha. tu la pasallll. banyak sangat nak buat kalau dapat duit tu. huhu.

    ReplyDelete

Jemput2! Makan jemput2 meh!

nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...